epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

פיתוי אחרון

פיתוי אחרון

נטשה מדיסון

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 23-09-2020

ת. עדכון אחרון: 07-07-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: קומדיה רומנטית

פיתוי אחרוןאליאן
לוקה ואני נפגשנו בשיט תענוגות. הוא לא ידע את שמי המלא ואני לא ידעתי את שמו, ולאחר שגיליתי שאני בהיריון לא יכולתי לאתר אותו. שבע שנים חלפו. אני חוזרת הביתה מפריז עם בני ומקווה לפתוח בחיים חדשים, אך מתברר שליקום יש תוכניות עבורי וכל עולמי מתהפך במסיבה שהוריי עורכים לכבודי.

לוקה
כשהבוס שלי מכריח אותי להגיע למסיבה בביתו אני עושה את זה בחוסר חשק, אבל מה שאני מגלה שם מפיל אותי לקרשים. עכשיו אני אבא. שבע שנים היא הטרידה אותי בחלומות ועכשיו רודפת אותי בכל רגע של ערות. נתתי לה לחמוק פעם אחת. זה לא יקרה שוב.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בונוס בסוף הספר! נובלת פיתוי חוזר
ג'ון
הייתי על גג העולם בקולג'. גרתי עם שני חבריי הטובים ביותר ואהבת חיי הייתה לצידי. היה לי את הכול, ואז הכול נלקח ממני. היא זרקה אותי בלי הרבה הסברים, אבל אני לא מוכן לקבל את זה.

דני
נפרדתי מגבר חלומותיי מפני שהייתי טיפשה ואפשרתי לשותפה שלי להשפיע עליי. רק מאוחר יותר גיליתי שהייתה לה אג'נדה משלה. אני אומללה ואין לי מה להפסיד, אני חייבת לגבש תוכנית להשיג את ג'ון בחזרה.

פיתוי אחרון מאת הסופרת נשטה מדיסון זו קומדיה רומנטית שאי אפשר להפסיק לקרוא על הזדמנויות שנייה לאהבה.
זה הספר השלישי בסדרת הפיתויים, הספר הראשון, פיתוי משעשע, והספר השני, פיתוי מסובך, ראו אור בהוצאת אדל והגיעו למעמד של רבי מכר כבר בימים הראשונים לצאתם לאור.