epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הרוזן של לונדון

הרוזן של לונדון

לואיז ביי

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 03-06-2021

ת. עדכון אחרון: 30-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

לוגן סטיל
הכתבה שפורסמה עליי ב'טיימס' נגעה בעצב בתוכי ששכחתי שקיים. לא רציתי יותר להיות ידוע כאיש העסקים שרק מחפש להתעשר על גבם של אחרים. רציתי לבנות משהו, להחזיר לקהילה, אבל אז דארסי וסטבורי נכנסת לחיי ונלחמת בי על כל צעד ושעל. דארסי לא דומה לאף אישה שפגשתי, היא הכי לא נכונה עבורי, ובכל זאת אני נמשך אליה. אולי אני באמת כל הדברים האלה שכותבים עליי בעיתונים, מפני שאין לי ספק שאני הולך לשבור את ליבה.

דארסי וסטבורי
אף שאחי דוכס ואני חיה באחוזה גדולה השייכת לבני משפחתי זה דורות, אני בחורה פשוטה שנהנית מחייה בכפר וולטון המסורתי והפשוט ומחפשת את האחד שלה. יום אחד מגיע לוגן סטיל במסוק שלו, משבש את שגרת החיים בכפר ורוצה להביא את חיי העיר אלינו ולהרוס את הכול. לוגן שחצן, יהיר באופן בלתי נסבל וגם יפה עד כאב, ואעשה הכול כדי להוכיח לו שהכפר וולטון, או אני, לעולם לא נהיה שלו.

הרוזן של לונדון מאת סופרת רבי המכר לואיז ביי, הוא רומן סקסי, מטריף ומהנה על זוג החי את הרגע ומוצא אהבה. זה הספר החמישי בסדרת תוארי אצולה. הספרים הקודמים בסדרה, המלך של וול סטריט, הנסיך של פארק אווניו, הדוכס של מנהטן והאביר של בריטניה כיכבו ברשימות רבי המכר בארץ ובעולם. כל ספר בסדרה נכתב על דמויות שונות ויכול להיקרא כספר בודד.