epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מעריצה חוזרת

(דירוג אחד)

מעריצה חוזרת

הלנה האנטינג

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 02-08-2021

ת. עדכון אחרון: 22-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

"מה אתה עושה?" אני צווחת כשהדלת נסגרת מאחוריו וכולאת אותנו בחשיכה, "אני לא רואה כלום!" הוא צוחק. האור נדלק ואני ממצמצת. "לא שמעת אותי קורא לך?"
אני מניחה את ידיי על מותניי. "לא ראית אותי בורחת ממך?"


לילי לה־בלנק לא מיומנת כל־כך באומנות הסקס המזדמן, אך אחרי זוגיות של שבע שנים היא בהחלט מוכנה לתת לזה הזדמנות, ועם מי טוב יותר לנסות את זה מאשר עם החבר הכי טוב של מי שיוצא עם החברה הכי טובה שלה?
מה כבר יכול להשתבש?

רנדי בולסטיק הוא שחקן בנבחרת ההוקי הלאומית שעושה כבוד לשם משפחתו על הקרח וגם בחדר המיטות. חברו הטוב ביותר בחיים ובקבוצה ויתר לאחרונה על סטוצים עם מעריצות לטובת בת זוג אמיתית, ולגמרי במקרה יש לה חברה נועזת, חמה אש וזקוקה לריבאונד אחרי פרידה. רנדי מוכן ומזומן להיות קרש הקפיצה של לילי בחזרה לעולם הפנויים־פנויות.
אבל סקס מזדמן הוא כזה רק עד שהדברים המציקים האלה שנקראים רגשות מתערבבים בעניין. ברגע שזה קורה, אין מנוס מכך שמישהו ייפגע.


מעריצה חוזרת מאת סופרת רבי המכר הלנה האנטינג הוא קומדיה רומנטית עכשווית על זוג שמתרחק מכל דבר רציני עד שהוא נשאב אל האהבה בעל כורחו.
זהו הספר השלישי בסדרת כוכבי ההוקי ויכול להיקרא כספר יחיד. קדמו לו: מעריצה שרופה ומעריצה מאוהבת. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בארץ ובעולם וזכתה להצלחה רבה.