epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

רוח משוחררת

רוח משוחררת

מייקל א. סינגר

אפיק - ספרות ישראלית

ת. כניסה לקטלוג: 01-03-2021

ת. עדכון אחרון: 01-03-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: ניו אייג

מי אתם באמת?איך זה ירגיש להיות חופשיים ממגבלות ולנסוק אל מעבר לגבולות שלכם? מה אתם יכולים לעשות ביומיום כדי למצוא סוג כזה של שלווה פנימית וחופש? הספר רוח משוחררת מציע תשובה פשוטה ואינטואיטיבית לשאלות הללו. בין אם זו הפעם הראשונה שאתם חוקרים את המרחב הפנימי שלכם ובין אם הקדשתם את חייכם למסע הפנימי, הספר הזה ישנה מקצה לקצה את יחסיכם עם עצמכם ועם העולם הסובב אתכם.
הספר רוח משוחררת מתחיל בללוות אתכם דרך היחסים שלכם עם מחשבותיכם ורגשותיכם ומסייע לכם לחשוף את המקורות והתנודות של האנרגיה הפנימית שלכם. מכאן הספר צולל אל מה שתוכלו לעשות כדי להשתחרר מהמחשבות, הרגשות ודפוסי האנרגיה שמגבילים את המודעות שלכם. לבסוף, בבהירות מושלמת, הספר פותח דלת לחיים בחופש של הווייתכם העמוקה ביותר.

"מזרח הוא מזרח ומערב הוא מערב, אך מייקל סינגר מגשר בין שתי המסורות החשובות הללו בחיבור מבריק על הדרכים שבעזרתן אנחנו יכולים להצליח בחיים, מהחיפוש הרוחני שלנו ועד לקשיי היומיום. פרויד אמר שהחיים מורכבים מאהבה ומעבודה. בשטף, בשנינות ובהיגיון משכנע, משלים ספרו המצוין של סינגר את החשיבה הזאת ומוכיח שאלה שני קטבים של אותה התמסרות נטולת אנוכיות".
ריי קורצווייל, ממציא, זוכה המדליה הלאומית לטכנולוגיה וחדשנות ומחבר הספרים "עידן המכונות החושבות" [מאנגלית: עמנואל לוטם, כנרת, 2001] ו"הסינגולריות מתקרבת" [מאנגלית: עמנואל לוטם, כנרת, 2012].

"זהו ספר פורץ דרך שלמען האמת מהווה ז'אנר בפני עצמו. בדרך פשוטה, אך עם זאת עמוקה, מייקל סינגר לוקח את הקורא למסע שמתחיל במודעות הכבולה אל האגו ובסופו מביא אותנו אל מעבר לדימוי העצמי המוגבל, קצר הראייה, אל מצב של חופש פנימי ושחרור. ספרו של מייקל סינגר הוא מתנה יקרה מפז עבור כל אלה שעד כה השתוקקו וחיפשו לשווא חיים עשירים, משמעותיים ויצירתיים יותר".
יוגי אמריט דסאי, חלוץ בעל שם עולמי בתחום היוגה המודרנית.

"הדיוק והפשטות של הספר משקפים את אומנותו הטהורה".
ג'יימס אוֹדי, נשיא המכון למדעים הנואטיים