epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

קיילה המסוכנת

קיילה המסוכנת

ויקטוריה הלן סטון

מטאור הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 28-01-2021

ת. עדכון אחרון: 14-02-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מתח

אחרי שחוויתי ילדות קשה גדלתי בידיעה שעליי לדאוג לעצמי, מפני שאין אף אחד אחר שיעשה זאת עבורי. התבגרתי, למדתי, פיתחתי קריירה, יש לי עבודה טובה ומערכת יחסים כמו כל האנשים הנורמליים, אבל יש לי סוג של... לקות. אני לא מסוגלת לחוות את כל קשת הרגשות. כשאחייניתי, שאותה מעולם לא פגשתי, נעלמת יום אחד מביתה, יש לי הרגשה שמצאתי מישהי נוספת בעולם שחולקת איתי את תכונותיי הייחודיות.
קיילה היא נערה בעייתית בת שש־עשרה, ונראה שלאף אחד לא אכפת ממנה. אף אחד לא מוטרד במיוחד מכך שנעלמה ולא שואל את עצמו מה עלה בגורלה, לא הוריה, לא הסבים שלה, שהם ההורים שלי. כשאני מביטה בתמונתה אני רואה בה משהו... יש משהו במבט הריק הזה שלה שמזכיר לי את עצמי.

אני יודעת מה היא מסוגלת לעשות, ורק אני יכולה לעזור לה. אין אף אחד בעולם הזה שיודע טוב יותר ממני כמה מסוכנת היא מסוגלת להיות.


קיילה מסוכנת מאת סופרת רבי המכר ויקטוריה הלן סטון הוא מותחן מרתק על בחורה מורכבת שמעולם לא חשבה שתחוש צורך בניהול מערכות יחסים עם אנשים נורמליים, פורשת את חסותה על נערה שהיא מזהה את עצמה בה.

ספר נוסף של הסופרת אשר יצא בהוצאת אדל, ג'יין האלמונית. הספר כיכב ברשימות רבי המכר בארץ ובארצות הברית וזכה להצלחה עצומה בקרב הקוראים.


"ויקטוריה הלן סטון פורשת לפנינו את האובססיות ואת החולשות של הדמויות שלה בתובנה חורכת. הכתיבה האמינה שלה יוצרת אווירה של ציפייה ושל פחד בעת שהיא מעבירה אמיתות בנוגע לטבעם של סקס, מערכות יחסים ושקרים, ופעמים רבות מתבלת אותם בהומור חד כתער."
אר־טי ביקורות ספרים

"זה הספר הכי טוב שקראתי השנה. הוא מבריק, מהפנט ושואב."
סוזן ברוקמן, סופרת רבי המכר של ניו יורק טיימס