epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הצל של אנדר

הצל של אנדר

אורסון סקוט קארד

אופוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 19-07-2021

ת. עדכון אחרון: 19-07-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מדע בדיוני

אורסון סקוט קארד מחזיר אותנו לתחילת הסאגה המבריקה של אנדר, וזאת בספר שמאפשר לנו להכנס לעולם הזה מחדש.בכל עוצמת היצירה המקורית יצר קארד כרך מקביל להמשחק של אנדר, ספר שמרחיב ומשלים את הראשון, מעצים אותו ומאיר את מאורעותיו ואת סיומו רב - העוצמה.
אנדרו "אנדר" וויגין לא היה הילד היחיד בבית הספר ללחימה; הוא היה רק הטוב שבטובים. בספר זה מספר קארד את סיפורו של אחר מבין הגנרלים הצעירים האלה, זה שכונה "בין" - אשר הפך ליד ימינו של אנדר, לאסטרטג שלו ולחברו.
עברו של בין היה מלחמת הישרדות. הוא הופיע בראשונה ברחובות רוטרדאם, ילד קטנטן שמוחו מתקדם בהרבה משל כל אחד אחר. מאבקו הנואש לשרוד והצלחתו הפנו אליו את תשומת ליבם של מגייסי בית הספר ללחימה, המחפשים ברחבי כדור הארץ אחר מנהיגים, טקטיקנים וגנרלים, שיצילו את כדור הארץ מהחייזרים המאיימים לפלוש אליו. בין נשלח לחלל, לבית הספר ללחימה. ושם פגש באנדר.
"אין אדם יכול לחצות את אותו נהר פעמיים, אך קארד הצליח בחן רב לטבול את עטו באותה קסת דיו... כבעבר מרגשת העוצמה שבה מתאר קארד את הילדים, תמיד יותר ופחות מאנושיים, מושלמים אך נאבקים, טרגיים אך מלאי תקווה, מופלאים ומוזרים".
Publishers Weekly

“קארד במיטבו...ספר מרתק ומושלם כמעט ”
Kirkus Reviews