epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

טיטניום

טיטניום

אלי ספקטור

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 10-09-2017

ת. עדכון אחרון: 13-09-2017

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן

"שערה גלש על כתפיה החשופות, עיניה העצומות הדגישו את תווי פניה העדינים. הוא ידע שבמקום הדממה ששררה בהיכל, לואיז שומעת את אלפי פעימות הלב, את פכפוך הדם הנע בעורקיהם של הנוכחים, שהביטו בה בציפייה. עורו החל להצטמרר, רגע לפני שהקשת נגעה במיתרי הצ'לו. כשזה קרה, עצם את עיניו בהקלה מזככת. להאזין לצלילים שלואיז הפיקה היה כמו לקרב תער אל מפרק כף היד, להניח לו לצרוב מעט את העור לפני שהוא מבקע אותו."
לואיז מנסיני, ערפדה בת מאה ושישים שנה, היא צ'לנית מחוננת המנגנת בתזמורת קטנה ומחפשת להעביר את חייה מתחת לרדאר. שסועה בין טבעה הקטלני לבין האנושיות שעוד נותרה בה, היא נמנעת מיצירת קשר עם בני אנוש ועם בני מינה ומתנהלת בבדידות מזהרת. לואיז מאמינה שרק כך תצליח להגן על עצמה מפני גורל נורא שממנו הצליחה לחמוק לפני שנים כה רבות.

ריד טיילור הוא מוזיקאי המנסה להוביל את הלהקה שלו לפריצה הגדולה ולהותיר מאחור התמכרויות, כעסים וזיכרונות. כל האמצעים לכך כשרים, כולל ניכור וריחוק ממרבית בני משפחתו. החיים, מבחינתו, הם נתיב חד־כיווני ללא סיבוכים והתמודדויות מיותרים ובכלל זה, קשרים רומנטיים.
מסלולי חייהם של ריד ולואיז מצטלבים כששרשרת רציחות מסתוריות פוקדת את בוסטון. מאורע טראומטי מאלצם לכרות ברית דמים ולשתף פעולה. תחת איום המרחף מעל ראשיהם, נרקם קשר בין השניים. חולשות ופחדים שצפים ועולים, מעצימים עבורם את חשיבותה של משפחה ואת הדקויות המגדירות מה אנושי ומה לא.

"טיטניום" הוא ספרה החמישי של אלי ספקטור (שם עט). קדמו לו ארבעת ספרי סדרת "מרווחי נשימה".