epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

קוד שבור

קוד שבור

רפאל מלול

הוצאה גלילית - Galileebooks

ת. כניסה לקטלוג: 17-08-2017

ת. עדכון אחרון: 15-08-2017

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מתח-ריגול ארוטי

״ספר מרתק! בלעתי בנשימה אחת עצורה! נסחפתי לעולמו של עמוס ברדה, מאצ׳ו ישראלי שלא נח לרגע - בסיפור עם קטעי אהבה מטריפים, מלחמת מוחות ועלילת ריגול מטריפה. אהבתי את ׳חמישים גוונים של אפור׳ ואני חולה על ג׳יימס בונד. הגיבור של רפאל מלול הוא שילוב ישראלי של שניהם, הכול כתוב בשפה שעושה חשק לעוד... סיפור של אהבה מטורפת עם הרבה אקשן. קריאה מומלצת לכל אחד, מבטיח שתאהבו את הספר!״
אליניב ברדה, הפועל באר שבע



אהבתם את חמישים גוונים? חולים על סרטי ג׳יימס בונד? ״קוד שבור״ הוא הרפתקת מתח וריגול שבמרכזה עמוס ברדה, מאצ׳ו מהפריפריה הישראלית שנקלע לתוך ליבה של פרשת ביון חוצת גבולות. עמוס חשב שכבר ראה הכול בחיים, עד שפגש את גבריאל המסתורית שסחררה את ראשו וסחפה אותו לעולם אפל של תשוקה, תככים ומזימות, בגידות וסכנה. מי היא גבריאל היפהפיה וכיצד היא קשורה למרגל העל החמקמק, ריימון מולר? והאם עמוס באמת מצא את אהבת חייו? הרפתקה חושנית ומרתקת בעולם של צללים שנקראת בנשימה עצורה.



ספר ביכורים לרפאל מלול, יליד קריית שמונה ובן משפחה שעלתה מטוניס בשנות ה-50׳. בצעירותו הצטרף לשומר הצעיר והמשיך לגרעין נח״ל בקיבוץ ברעם. בקיבוץ הכיר את אשתו הראשונה ונולדה להם בת, אך הקשיים בעקבות הלינה המשפחתית בקיבוץ גרמו להם לעזוב לשווייץ, שם הוא מתגורר ב-25 השנים האחרונות, נשוי בשנית ואב לשתי בנות.