epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

שושלת שומרי הסודות: האש

שושלת שומרי הסודות: האש

ד"ר גבריאלה בן שמואל

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 13-05-2021

ת. עדכון אחרון: 13-05-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן היסטורי

לפתע הסתובב הרב והסתכל ישירות בעיניה. "את, שגורשת מביתך, יודעת עכשיו מה זה להסתובב בעולם חסרת בית, חסרת מולדת, חסרת מחסה, נתונה לחסדיהם של זרים. תחשבי על עם שלם שנמצא במצב הזה כבר אלפיים שנים."מעוצמת המילים הקשות התחילו הדמעות לזלוג מעיניה של איזבלה. היא לא השמיעה קול, אך עמדה מולו זקופה, פניה בוערות, עיניה אומרות התרסה.


בעולם האפל של סוף ימי הביניים ותחילת הרנסנס נחשף ספר הסודות של עם ישראל שהיה גנוז במשך אלפי שנים ונמסר לאלברטו, ילד יהודי שהלך לאיבוד בגירוש ספרד ואומץ בחשאי על ידי זוג אצילים קתוליים. כשזהותו מתגלה, נאלצים אלברטו ואיזבלה, ביתם הנוצרייה, לברוח מידה הארוכה של האינקוויזיציה ולעמוד מול בחירה שתשנה את גורלם לעד. האם יצליחו השניים להינצל ולממש את אהבתם, לחזור לחיק עמו ומשפחתו ולהיות מממשיכי השושלת והברית?

האש הינו רומן היסטורי מרגש המבוסס על אירועים אמיתיים והוא חלק שני בטרילוגיית שושלת שומרי הסודות. כל חלק בטרילוגיה עומד בפני עצמו.

הסופרת גבריאלה בן שמואל היא דוקטור למחשבת ישראל ומרצה ביהדות. כתבה אתטרילוגיית ספרי העיון סוד העברי ואת ספר ההגות מן האין אל האני. ב 2018- יצא חלקה הראשון של הטרילוגיה: שושלת שומרי הסודות - הברית.