epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אחדת למליון

אחדת למליון

מיטל סולמה

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 18-08-2021

ת. עדכון אחרון: 30-06-2021

להשיג בחנויות הבאות:

מיה, בחורה צעירה, מכירה את יונתן ומרגישה שהוא האחד עבורה, אבל הוא הבחור הראשון שהכירה. יונתן, בחור צעיר, מכיר את מיה ולא יודע מה הוא מרגיש כלפיה כי הוא עוד לא מגובש, עליו עוד לעבור תהליך אישי ומסע להבנת מי הוא? מה משמעות התפקיד הגברי לדעתו? מי הדמות הגברית שמנחה אותו להבין את תפקידו?
האם הם הזוגיות הנכונה בזמן הלא נכון? אולי מחכה להם זוגיות מתאימה יותר? לאחר כמה שנים שעברו חוויות בנפרד, הם נפגשים שוב באקראי, ומבינים שהם רוצים להיות יחד, אבל מתחילות לעלות שאלות לגבי מה משמעות ה"יחד" עבורם, איפה מתחיל אחד ומתהווה לזוג והיכן שוב המקום בו ניתן להיות אינדוודואלי.
הדמויות הנוספות שבסיפור, נותנות זויות נוספות של השקפה על זוגיות באופנים, בהרכבים שונים ובגילאים שונים. ללא איפיון מסויים ניתנים הגיבורים בסיפור להיות כל אחת ואחד מאיתנו, בכל מקום בעולם.
זהו רומן רומנטי אירוטי, שלא דומה לשום דבר שהיכרתם, באמצעות הדמויות שבספר, מחשבותיהם, השיחות והסיפור האישי שלהם, עולות שאלות מהותיות בנושאי זוגיות, מיניות, הריון לא מתוכנן, זוגיות חד מינית, חד הוריות ועוד... הספר נותן השראה וחשיבה בזויות חדשות ושונות לגבי בניה אישית, רצונות וחלומות אישיים מול זוגיים.

אחד/ת ממליון ספר הביכורים של מי-טל ציון סולמה מלמד, מאמנת אישית( קואוצ'רית), הילרית אינטגרטיבית, כותבת מאז ומתמיד בתחומים שונים בנושאי רוחניות, הגות, פסיכולוגיה, רפואה אלטרנטיבית, חברה ועוד...