epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

החצי השני של הקשת

(דירוג אחד)

החצי השני של הקשת

ד"ר פנינה ארד

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 03-08-2021

ת. עדכון אחרון: 03-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: זוגיות ויחסים

האם ייתכן שבן הזוג שלך נמצא על הרצף האוטיסטי?נשים רבות מתמודדות עם קשיי תקשורת קיצוניים בזוגיות שלהן, חוות חסך רגשי מתמשך ומצוקה חמורה, מבלי להעלות כלל על דעתן את האפשרות שבן זוגן נמצא על הקשת האוטיסטית. אחרות מבינות שבזה מדובר רק אחרי שנים ארוכות של בלבול וספקות המכרסמים בהן, עד לתחושה של אובדן השפיות.

ספר זה כולל מענה לשאלות:
< מדוע רוב המבוגרים עם אוטיזם בתפקוד גבוה אינם מאובחנים.
< כיצד מאפיינים אוטיסטיים באים לידי ביטוי בזוגיות ולמה אנשים מחוץ למערכת היחסים הזוגית אינם מבחינים בהם.
< מה נשים בזוגיות עם שונות נוירולוגית חוות במשותף.
< מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם האתגרים הייחודיים לזוגיות כזו.
< כיצד ניתן לצמוח בתוך זוגיות עם שונות נוירולוגית.

בהסתמך על מחקר הדוקטורט הנרחב שלה, הספרות הקיימת בתחום וניסיונה המקצועי העשיר כיועצת זוגית ומאמנת להעצמת נשים, ד"ר פנינה ארד מזמינה אתכם להצטרף אליה למסע מרתק ומטלטל שיאפשר לכם להתבונן מבעד למשקפיים חדשים על סיפורי חיים מוכרים של חברים, בני משפחה, או מטופלים, ואולי אפילו לזהות את הסיפור האישי שלכם.

זהו ספר חדשני ופורץ דרך המציג לראשונה בשפה העברית את הידע הקליני והממצאים המחקריים העדכניים ביותר. השילוב בין מידע רב ערך לבין סיפוריהן האישיים של נשים לאורך תחנות חייהן השונות מעניק לקוראים חוויה עוצמתית ומעצימה. הספר כתוב בשפה בהירה ונגישה ומיועד לכל מי שרוצה לדעת, להבין ולצלוח את האתגרים ששונות נוירולוגית מביאה איתה למערכות יחסים רומנטיות.

ד"ר פנינה ארד הקימה ומנהלת את מרכז LeadUP .בהכשרתה היא יועצת זוגית, מנחת קבוצות ומאמנת להעצמת נשים המתמחה במערכות יחסים עם שונות נוירולוגית. במהלך השנים, עזרה ד"ר ארד למאות נשים וזוגות להתגבר על אתגרי הקשר וליצור שינויים משמעותיים בחייהם.

"תכונות אופי רבות המקושרות לאוטיזם קוסמות לבת הזוג העתידית. בשלביה הראשונים של מערכת יחסים זוגית, המאפיינים השליליים של אוטיזם עשויים להיות מוסתרים, כך שבת הזוג אינה מודעת כלל לעומקם ולהשלכותיהם על הקשר ומצפה לזוגיות קונבנציונלית ומספקת. גם כאשר הקווים האוטיסטיים נחשפים או מזוהים ככאלה, קיימת נטייה להניח כי האהבה תיצור את ההבנה ההדדית ואת ההתאמות הנדרשות בתוך הקשר. למרות זאת, בני הזוג עשויים לגלות שמערכת היחסים אינה עונה על ציפיותיהם. אחת הבעיות המרכזיות שאיתה מתמודדת בת הזוג היא תחושה של בדידות והיעדר ידע הנוגע לאופן שבו מאפיינים אוטיסטיים משפיעים על זוגיות. הספר של פנינה ארד מבוסס על סקירה יסודית של הספרות המקצועית ועל המחקר המעמיק שלה והוא יספק תיקוף, חיבור וידע שיחזק את מערכת היחסים הזוגית".

(פרופסור טוני אטווד – מומחה בעל שם עולמי בתחום).