epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

למידה אבולוציונית

למידה אבולוציונית

אור דניאל

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 06-09-2021

ת. עדכון אחרון: 06-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: עיון - למידה והדרכה, פיתוח וייעוץ ארגוני, חינוך

"זה לא המין החזק ששורד, וגם לא הכי חכם, אלא זה המגיב הכי מהר לשינוי" (צ'ארלס דארווין).
אנחנו חיים בעידן באתגר, עידן בו העולם מוצף במידע, קצב התקדמות הטכנולוגיה מהיר מאי פעם ונגיף הקורונה שינה ומשנה את המציאות היומיומית שלנו. לכן, עלינו להסתגל למציאות בה השינוי הוא הקבוע החדש. לנוכח כל אלו אנו נדרשים לעשות בעצמנו את הצעד הבא באבולוציה שלנו בעזרת כישורי למידה.
זהו ספר חובה לכל מי שעוסק במקצועות הלמידה. באקדמיה, בארגונים עסקיים, בחינוך ועוד. מוזמנים לקריאה מרתקת שתקנה לכם את המיינדסט הנכון ללמידה ותאפשר לכם להישאר הכי רלוונטיים בעולם העבודה. בספר זה תלמדו מידע רב ותאספו שלל כלים וטיפים על מנת להתחבר לחוזקות הלמידה שלכם, להפוך לאוטוריטה במקצוע שלכם ולהפוך מיצורים ההולכים על פני האדמה, ליוצרים היוצרים את עתידם. זה הזמן להצטייד בידע, כישורים ויכולות על חדשות.
ספר זה מבקש לדון באבולוציה של הלמידה. איך נכון ללמוד וללמד בעידן החדש. תאמצו תפיסה יישומית להצלחה בעולם העבודה בעזרת פיתוח כישורי הלמידה שלכם. התפיסה היישומית המוצגת בספר זה, 'למידה אבולוציונית', תעזור לכם ליצור תחושת מסוגלות, תגביר את המוטיבציה ללמידה והפיתוח האישי ותעזור לכם למתג את עצמכם בעולם העבודה. התפיסה היישומית 'למידה אבולוציונית' מתייחסת לאופן בו המוח האנושי עובד, היא מבקשת לשים זרקור על המדע, הפסיכולוגיה ועל המוטיבציה האישית ללמידה. ולשבור מיתוסים המאפיינים את התפיסה הרווחת שלא בצדק.

"בספרו החדש, אור דניאל סוקר את תחום הלמידה מכיוונים שונים ומציע מסלול למידה על למידה לכל העוסקים בנושא..."
סיגל תפארת, פרופסור לפסיכולוגיה במרכז האקדמי רופין. 
"ספר זה מאפשר הזדמנות נדירה לקבל בחבילה אחת מרוכזת את הידע החשוב הזה על איך לומדים ואיך מלמדים, אולי היכולות החשובות ביותר בעידן הנוכחי".
הילה מזור, חוקרת ומפתחת מנהיגות ולמידה בארגונים מביה"ס לפיקוד ומנהיגות של חיל האוויר
"הקריאה בספרו של אור דניאל, ארכיטקט למידה סקרן ואנרגטי, קולחת, שופעת מטאפורות מרתקות ופרקטיות. הספר מומלץ למי שמעוניין לסלול לעצמו דרכים חדשות בקריירה בעזרת היתרון המוענק למומחים בלמידה".
רס"ן ליאור שפיגלר, ראש תחום ניהול מידע וידע, חיל האוויר
"קיצור תולדות עולם הלמידה ויותר מזה! קראתי את הספר למידה אבולוציונית ולדעתי הוא ספר חובה המנגיש את עולם הלמידה ל"מתחילים" וספר חובה ל"ותיקים".
אריק אינגבר רמ"ד חדשנות בלמידה, צה"ל

אור דניאל, ארכיטקט למידה
יועץ למידה בארגונים, חוקר וחדשן בטכנולוגיות למידה. בעל תואר שני בטכנולוגיות למידה ותעודת הוראה. הקים וניהל מחלקות למידה בהייטק ועסקים גלובליים, שימש כקצין חקר ופיתוח הדרכה בחיל האוויר, דרכו התחילה בחינוך בניהול מרכז ליזמות, לאחר מכן הובלה של תוכניות הרובוטיקה של הטכניון. ייסד את האתר Learntech.co.il המנגיש מאות כלים טכנולוגיים ללמידה, בלוג 'נגיסי ידע' ואת הפודקאסט 'רעב לידע פודקאסט עם אור דניאל'. ייסד את הקהילות 'טכנולוגיות למידה בהישג יד' בפייסבוק וערוץ הטלגרם 'טכנולוגיות למידה'.