epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

סיפורי עושר מדרגה 3

סיפורי עושר מדרגה 3

עומר זק

עומר זק

ת. כניסה לקטלוג: 04-03-2018

ת. עדכון אחרון: 12-03-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מדע בדיוני

הספר מתאר וממחיש על ידי סיפורים הצעה למשטר חברתי שיפתור את בעיות האבטלה ואיכות הסביבה של ימינו, ויתן מטרה לעמלם של אנשים רבים שכיום אינם מוצאים עבודה מתגמלת.
קטע מהספר:

"אני ד"ר אפרים אפגן. אני האחראי לקורסי הצלה ועזרה ראשונה אישית וארגונית באיסטאסיה. כולכם בחרתם לעמוד לרשות הקהילה ולעזור בהצלת נפגעים ושיקום הקהילה אם חס וחלילה יקרה אסון עם נפגעים. כולכם הקדשתם שנתיים מחייכם להכשרה הדרושה כדי למלא את תפקידכם בצורה יעילה.

"חברות הביטוח ישלמו לכל אחד מכם סכום כסף חודשי, ותמורת זאת עליכם לבוא פעם בשבועיים ליום אימונים ורענון הידע. במידה ויקרה משהו, אתם תיכנסו לפעולה ותעזרו כמיטב יכולתכם. אם תעשו עבודה טובה, הנזק הסופי יהיה יותר קטן מאשר יהיה ללא עזרתכם. אם הנזק הסופי יהיה יותר קטן, חברות הביטוח יצטרכו לשלם פחות פיצויים לנפגעים. לכן חברות הביטוח הסכימו לממן את הכשרתכם ואת התשלום החודשי שתקבלו.

"בדרך הטבע, חברות הביטוח מצפות שאכן תהיו מוכנים למשימה במידת הצורך. לכן עליכם להיבחן בסיום הכשרתכם הראשונית. לרגל הביקוש לספורט תחרותי והצורך לספק את יצר התחרות האנושי, כפי שגביר נורדאו הגדול גילה לפני עשרים שנה, הבחינה הסופית תתקיים במתכונת של תחרות עם צופים והימורים. אחרי התחרות תיפגשו עם מוריכם לקבלת משוב. פגישות המשוב לא יהיו פתוחות לציבור.

"לתחרות היום נרשמו שמונה מאות משתתפים, והם חולקו לעשרים קבוצות כל אחת בת ארבעים משתתפים. המשתתפים בחמש הקבוצות, שקיבלו את התוצאות הגרועות ביותר, לא יקבלו תשלום חודשי אבל יוכלו לחזור על קורסים ולהשתתף בתחרות הבאה שתתקיים בעוד שלושה חודשים. המשתתפים בחמש הקבוצות הטובות ביותר יהיו זכאים לתשלום חודשי שיספיק לפרנסתם. המשתתפים בקבוצות הבינוניות יהיו זכאים לתשלום חודשי שיכסה חצי מהוצאותיהם היומיומיות, ויצטרכו ללמוד מיומנויות נוספות כדי להגיע לעצמאות כלכלית. עם זאת, המנהיגים בקבוצות אלה יהיו זכאים לתשלום חודשי מלא."