epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

האקר סטנדרטי

(דירוג אחד)

האקר סטנדרטי

עידו נאור

סגול

ת. כניסה לקטלוג: 28-12-2020

ת. עדכון אחרון: 11-12-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: ביוגרפיה, עיון

"אל תפחדו מהפחד", מייעץ ההאקר המצליח עידו נאור, בספר החושף את עולמם המרתק של ההאקרים שהם "כובעים לבנים".סיפור חייו של עידו, עד שמצא את עצמו פורץ לרשתות ממשלתיות וחוקר תקיפות בין מדינות, לא ניווט אותו מלכתחילה למקומות האלה. ילדות קשוחה בפריפריה בשנות התשעים, מעבר ללימודים בפנימייה צבאית בגיל ארבע עשרה בלבד והעובדה שנאלץ לעזור בכלכלת הבית לפני גיל שמונה עשרה - כל אלה עיצבו וחישלו את אופיו, או כפי שהוא עצמו אומר: "יכולתי בקלות להפוך לפושע-על". למרות הקשיים והתגובות מהסביבה הקרובה, עידו שירת ביחידת מודיעין מיוחדת בצה"ל, סיים בהצלחה תואר ראשון במדעי המחשב ואף הפך למרצה במכללה למנהל.
במהלך הקריירה, חבר לוחש לו על פורום האקרים, ועידו נחשף לראשונה למרתון בלתי נתפס מול גדולים וטובים ממנו. הוא מגלה את העולם המסתורי של ההאקרים ומחליט לחבוש את ה"כובע הלבן" שמסווג אותו כהאקר טוב, המגן על חברות ועל ארגונים מפני פושעי סייבר. אז הוא גם בוחר לעצמו 'שם במה' - האקר סטנדרטי.
עידו עובד במקביל כמרצה בין־לאומי, שכיר ביחידת חוקרי וירוסים מיוחדת באחת החברות הטובות בעולם, ובלילות מייצר הכנסות אסטרונומיות כשהוא נקרא למשימות מיוחדות במחשב העומד על שולחן איקאה קטן ורעוע בדירה בהוד השרון, שבה אשתו ושלוש בנותיו הקטנות ישנות בשקט בחדר הסמוך.
ללא נקודת פתיחה מיוחדת או הכוונה להצלחה, ורק בזכות אנשים טובים שסייעו וכיוונו אותו, משפחה תומכת ואומץ לטעות ולהיכשל, הצליח עידו להגיע לתחום מאתגר ומסובך, השייך לכאורה רק ליחידי סגולה.

על המחבר:
עידו נאור, בן 35, הוא המנכ"ל והבעלים של חברת Security Joes, חברה המתמקדת בתגובה לאירועי סייבר משמעותיים בחברות ובתאגידים בין־לאומיים, שבה עובדים מומחי סייבר מכמה מדינות בעולם.
עידו נולד בקיבוץ כברי אך גדל והתחנך בעפולה. הוא בוגר יחידת מודיעין מיוחדת 504, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, מרצה בין־לאומי המתראיין לערוצי החדשות על בסיס קבוע ומקים הרשת החברתית הראשונה לחוקרי וירוסים - Virusbay. עידו הוא גם בעל חגורה שחורה, דן 1, באומנות לחימה משולבת "הישרדות". עידו נשוי לאורטל, סמנכ"לית כספים בחברה המשותפת שלהם, והזוג מתגורר בהוד השרון עם שלוש בנותיהם - אופיר, ליאור ואורי, שגם הן מתאמנות בקרב מגע.
"האקר סטנדרטי" הוא ספרו הראשון.