epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

החוק הבוהמי

(2 דירוגים)

החוק הבוהמי

מיסטי ווקר

ונוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 15-06-2020

ת. עדכון אחרון: 15-11-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

תיאה ואנסלו פגשה את גבר חלומותיה, אבל נישואיה כבר נקבעו מראש בשידוך – וגבר החלומות אינו החתן המיועד. כבת לשבט צוענים, או "בני רומה" כפי שהם מעדיפים להיקרא, מעולם לא ניתנו לתיאה אפשרויות בחירה רבות. אך בהיותה נשמה חופשית ונחושה בדעתה, היא מתאהבת בגבר שמשפחתה לעולם לא תקבל.
לורנס הוא גבר מאופק ומסודר שרגיל לעשות כל דבר בדרך מסוימת. עד שהוא פוגש בחורה פראית ומשגעת, שהופכת את חייו על פיהם.
כעת ניצבת תיאה בפני דילמה אכזרית: לפעול בניגוד לרצון המשפחה, בניגוד למסורת, ולהסתכן באובדן הכול – או להיפרד מהגבר שמסעיר את דמה.

"החוק הבוהמי הוא יותר מספר. הוא בריחה, הנאה צרופה ומסע אל הצד הפרוע." ק. וובסטר, סופרת רבי המכר ברשימת USA Today.

מיסטי ווקר נולדה עם היכולת המופלאה לספר סיפורים. היא מקבלת את כוחה משתיית קפה ומהקולות שבראשה שזועקים שתספר את סיפורם. אם היא לא קוראת או כותבת, היא מבלה עם בנותיה, בעלה ושני הכלבים שלהם.

החוק הבוהמי הוא הספר הראשון בסדרת הנוודים.
כל ספר מספר את סיפורו של זוג אחר ויכול להיקרא כספר יחיד.

סקירות

17/09/2023

אין לי מילים לתאר כמה אני אוהבת את הספר הזה, אישה חזקה, הפכים נמשכים, תגע בה ואתה מת, זרים לחברים לאוהבים, פער גילאים. אין ספר מושלם והכתיבה של מיסטי גם היא מושלמת ברמות. כל הספר הייתי שקועה מאוד כך שבקושי עזבתי אותו באמת קשה לי לכתוב את הסקירה הזו שאני לא יודעת איך לתאר לכם מה אני חושבת על הספר הזה הוא טוב מדי ובין האהובים עליי עכשיו. המתח המיני שלהם לא יותר מדי ולא מעט מדי הוא במידה המדויקת וכך גם הסמאט והאפילוג אני בחיים שלי לא קראתי ספר שיש בו שני אפילוגים משני נקודות המבט גם של תיאה וגם של לורנס. לורנס הוא גבר שאני בספק אם מישהו/מישהי שקרא את הספר הזה לא תרצה אחד כזה אני לא יכולה לפרט יותר מידי כי זה כבר ספויילרים. יש שם טוויסט קטן לקראת הסוף שאני לא ציפיתי לו. איך שסיימתי את הספר הלכתי לכתוב למיסטי כמה הספר הזה טוב וכמה אני רוצה לקרוא את שאר הספרים שלה כבר. אני לא יודעת לתאר מה חוויתי כשקראתי את הספר הזה אבל וואו אני בלי מילים וזה משהו שלא קורה לי כי תמיד יש לי מה להגיד. עבודה נהדרת של מיסטי אם היא גרמה לי ככה להשתתק. עוברים לדמויות! תיאה היא נערה בת 18(19) בת רומה(צוענייה) הוריה החליטו לשדך אותה עם החבר הכי טוב שלה וון, תיאה לא רוצה להתחתן עם וון ומסרבת להמון דברים במסיבת האירוסים שלה שבטה והיא הלכו לחוף ים לסיים את החגיגות שם, שם היא פגשה לראשונה את לורנס. הם ממשיכים להיפגש במקרה מספר פעמים ומתאהבים. בנוסף לתיאה יש 4 אחים קטנים, ליאנדר בן ה 17(18), פרידיום בן ה 15, אינדיאנה בת ה 12, וצ'ריטי בת ה 7. בהמשך הספר רואים כמה היא נמשכת ללורנס ושהיא מסרבת להתחתן עם וון לכן לפי החוקים של השבט שלה היא הפכה להיות מנודת גורשה מהשבט. לורנס הוא גבר בן 32, הציע נישואים לבת זוגתו שבוע לפני שפגש את תיאה. בת זוגתו החליטה שנמאס לה מהבעיה של לורנס ועזבה אותו. מה שהוביל אותו לחוף הים כבר לעזוב ראה את שבטה של תיאה ואת תיאה מסביב למדורה. בניגוד לתיאה ללורנס אין משפחה. הוא נולד בן זקונים, סבא וסבתא שלו משני הצדדים מתו השהיה ילד קטן וכך גם הוריו מתו שסיים את לימודיו, אין לא אחים כך שהוא נשאר לבד מה שגורם לו לחדרה מלהישאר לבד שמוביל אותו לסטוצים עד שפגש את תיאה. אין טוב יותר מזה לסגור את החודש עם ספר כזה. ממליצה עליו בחום ואהבה ספר ממש טוב וכתיבה מושכת מאוד אני ממש אהבתי ואקרא אותו שוב בהמשך.

הצג עוד...