epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

כריסטיאנו וליאו

כריסטיאנו וליאו

ג׳ימי ברנס תרגום מאנגלית ציפי שמילוביץ

כנרת, זמורה ביתן

ת. כניסה לקטלוג: 14-06-2018

ת. עדכון אחרון: 13-06-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ליאו או כריסטיאנו - מי משניהם גדול יותר?שאלה שלא תותיר אדיש אף חובב של המשחק. כדורגל הוא משחק קבוצתי, שמעולם לא הדגיש יריבות בין שני שחקנים כמו במקרה הזה. מסי ורונאלדו הבקיעו יחדיו יותר מ־1,000 שערים וזכו באינספור תארים אישיים וקבוצתיים. הם הכוכבים הבלתי מעורערים של שתי היריבות המרות ביותר בענף: ריאל מדריד וברצלונה. יריבות טעונה, לאומית ופוליטית לא פחות מספורטיבית.
שלוש שנים מפרידות ביניהם, ומפרידים גם האופי והסגנון. האחד מציג פיזיות אולטימטיבית, השני גאונות צרופה. התחרות הלוהטת טובה להם: כל אחד מהם הביא את עצמו ואת קבוצתו לפסגות שספק אם היו נכבשות אלמלא התחרות הזאת.
ג'ימי ברנס יצא למסע חובק עולם ושירטט את הביוגרפיות של שני שחקני־העל בני הדור הזה כשהן משולבות זו בזו. הוא צפה במאות משחקים של השניים, וביקר בכל פינה שבה דרכו כפות רגליהם. הוא שוחח עם קולגות, מאמנים, סוכנים, עורכי דין, מנהלי שיווק, אנשי החדרים האחוריים, עיתונאים ואוהדים — כל מי שמילא תפקיד בחייהם של השניים. התוצאה היא מסמך מאלף שלא מותיר שום שאלה ללא מענה, לבד מאחת: מי משניהם גדול יותר?
הנתונים לפניכם. ההחלטה שלכם.
ג'ימי ברנס, סופר ועיתונאי בריטי, עבד במשך שנים בפורטוגל, בארגנטינה, בבריטניה ובספרד. בין היתר חיבר את "יד אלוהים", הביוגרפיה של דייגו מראדונה.