epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

העור שלנו

העור שלנו

ד"ר יעל אדלר

הכורסא

ת. כניסה לקטלוג: 22-08-2018

ת. עדכון אחרון: 20-08-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: ספורט ובריאות

כל מה שרציתם לדעת על העור שלכם ולא העזתם לשאול
העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו: שטחו כמעט שני מטרים רבועים והוא מכסה אותנו מכף רגל ועד ראש. הוא שגורם לנו למשוך בבהלה את היד שתפסה את הסכין בצדו החד, הוא שמונע מאיתנו להתקרר או להתחמם יתר על המידה, הוא שמייצר גירויים מיניים והוא שמגן עלינו מפני פולשים מזיקים. ואף על פי שאנחנו עסוקים בו מדי יום - מנקים אותו, מורחים עליו קרמים לטיפוח, מנסים למנוע את נזקי השמש ומשתמשים בתכשירים נגד אלרגיות - אנחנו יודעים עליו מעט מאוד. עד היום.
בספרה המרתק והמבדר כאחד, הדרמטולוגית ד"ר יעל אדלר מפנה את תשומת הלב לעור שלנו ומסבירה בשפה בהירה ופשוטה את כל מה שרצינו לדעת עליו. היא לא מהססת לדבר על חצ'קונים, קמטים, רגליים מסריחות וסוגיות אחרות שלא נעים לנו לדבר עליהן בדרך כלל. היא מסבירה למה הסקס טוב למראה החיצוני שלנו, למה לגברים אין צלוליטיס ולמה העור שלנו הוא איבר חכם.
העור שלנו זכה להצלחה כבירה בגרמניה מיד עם צאתו, ונמכר ביותר מ-80 אלף עותקים תוך חודשיים. הוא מככב בקביעות ברשימות רבי המכר, וזכויות התרגום שלו נמכרו לכ-20 מדינות ברחבי העולם.

ד"ר יעל אדלר (ילידת פרנקפורט, 1973) היא רופאה, חוקרת בריאות, סופרת ומגישה גרמניה. היא מרבה להופיע בטלוויזיה וברדיו הגרמנית ולכתוב בעיתונות הגרמנית אודות תחום הבריאות.