epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אפוקליפסה של חג

אפוקליפסה של חג

ישי (אישי) רון

גרף

ת. כניסה לקטלוג: 16-03-2018

ת. עדכון אחרון: 08-03-2018

להשיג בחנויות הבאות:

מנחם פינגר הוא הגיבור הישראלי החדש: שומר לילה בממלכת ההיי טק של רמת החיל, סופר מתוסכל שאף אחד לא רוצה לפרסם את ספריו הקבורים עמוק במגירות חייו. אדם שחייו שוקעים בין מגדלי הזכוכית והפלדה הנוצצים, מנוכרים, של מדינת ישראל שלא עוצרת לרגע. מערכת היחסים שלו עם אמו השתלטנית שואבת אותו אל תהומות של יאוש ונראה שהוא בדרך המלך להכתרתו ככישלון מפואר.

או שלא.

כי יום אחד השיגרה החד גונית שנקראת חייו מתנפצת על ידי גמד אדמוני גס רוח המוביל את מנחם למסכת מטורפת של אירועים מפתיעים, אולי קצת איומים, שעתידים לעמת אותו עם חולשותיו, טראומות מהעבר והצדדים הלא מאד יפים בנפשו שמנחם, כמו כולנו, מנסה להדחיק. וכשלכל זה מצטרפת אשה מסתורית ופטפטנית במיוחד, מנחם מסתחרר במערבולת מטורפת שנוגעת בכל פינה של חייו, משפחתו וחבריו. מנחם מוצא את עצמו על הקצה, ולפתע הקצה נראה כמקום לא מאד רע להיות בו.

ישי (אישי) רון מבצע בספרו היפוכים דרמטיים במציאות הישראלית, בעשרת הדברות ובמשפחתיות הישראלית המחבקת בטירוף, ומוציא מכל החומרים הכל כך מוכרים הללו רומן ישראלי סוחף, מותח, מצחיק וגם עצוב.



ישי (אישי) רון רב הפעלים בן ה 45 הוא דיסגרף, כותב בשגיעות כתיב, לא יודע את לוח הכפל, ולא סיים את בית הספר התיכון עם תעודת בגרות. את שירותו הצבאי עשה ביחידת המסתערבים, דובדבן. לאחר מכן סיים תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה בהצטיינות יתרה. כשאינו עוסק בכתיבת ספרים הוא גם הבעלים של חברה בינלאומית למוצרי תינוקות אותה הקימו הוא ואשתו, אלינור, במו ידיהם. בשנה שעברה פרסם את ספר הילדים ״האף של וינסנט״ אשר בימים אלה מעובד להצגה בתיאטרון ״גושן״. הוא מתגורר עם אשתו, שלושת ילדיו והכלבה מיקה בכפר סבא, נוהג לכתוב בעמידה בעודו מתקין בישולים במטבח, וישן בכל יום בין שתיים לארבע.