epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אחותו של צייד המכשפות

אחותו של צייד המכשפות

בת' אנדרדאון

סנדיק ספרים בע״מ ולמשכל — הוצאה לאור מייסודן של ידיעות אחרונות וספרי חמד

ת. כניסה לקטלוג: 01-02-2018

ת. עדכון אחרון: 23-01-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: תרגום, עיון

אליס הופקינס קיוותה לחזור הביתה מלווה במשפחה גדולה, אבל לגורל היו תוכניות אחרות, וכשהיא שבה לעיירת הולדתה באֶסֶקס לאחר שאיבדה את בעלה בנסיבות טרגיות, היא מגלה שדבר לא נותר כשהיה. מסביב משתוללת מלחמת אזרחים, ובבית פנימה – הבית שבו נאלצת אליס להתגורר תחת חסותו של אחיה הצעיר מת'יו – משתוללים פחדים, אכזבות ופצעים עמוקים מכדי להירפא.

מת'יו, הנער המהוסס שנפרד מאליס בכעס חמש שנים קודם לכן כשעזבה ללונדון עם נישואיה, הפך לגבר רב-עוצמה וקנאי, ואת כוחו הוא מפגין מול נשים חלשות. ככל שנחשפים ממדי הסכנה הטמונה בו, כך גדלה נחישותה של אליס לא לעמוד מנגד. אולם אפילו היא אינה מסוגלת לשער מה יהיה המחיר שתיאלץ לשלם בעבור החלטתה.

אחותו של צייד המכשפות הוא רומן סוחף המבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש באנגליה במאה השבע-עשרה. בת' אנדרדאון מצליחה, בסגנון כתיבה ייחודי ועשיר, להביט בעיניים צלולות ובלב חומל בפגמים האנושיים הקשים ביותר; לפרק לגורמים את הפחד ואת הצורך בשליטה שמקננים בכולנו; ולהתוות במכחול מצמרר את המקומות ההרסניים שאלו עלולים להביא אליהם.

בת' אנדרדאון היא מרצה לכתיבה יוצרת באוניברסיטת מנצ'סטר. אחותו של צייד המכשפות הוא רומן הביכורים שלה. הספר זכה בפרס רומן הביכורים הטוב ביותר לשנת 2017 מאת אגודת הכותבים ההיסטוריים בבריטניה.

"רומן היסטורי שמדבר על מה שקורה בעולמנו כאן ועכשיו. באמצעות מקום וזמן שאינם עוד, אנדרדאון חושפת את זוועותיו של ציד המכשפות שמתנהל בימינו ברגע זה ממש. חובת קריאה בעידן טראמפ." ניו יורק טיימס