epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אמא קסומה וקוסמי החיות האבודות

אמא קסומה וקוסמי החיות האבודות

אתי אלבוים

משכל — הוצאה לאור מיסודן של ידיעות אחרונות וספרי חמד

ת. כניסה לקטלוג: 18-01-2021

ת. עדכון אחרון: 29-09-2020

להשיג בחנויות הבאות:

תארו לעצמכם שיום אחד אמא שלכם הופכת להיות ילדה בגילכם, מגלה שיש לה כוחות קסם ולוקחת אתכם להרפתקאות בעולמות קסומים...זה בדיוק מה שקורה לנטע־לי ולרון, תאומים בני שתים־עשרה וחצי, שלא מעלים בדעתם כי רותי, ילדה בת גילם שמופיעה בחייהם, היא בעצם אמא שלהם, נעמה, שקוסמים מעולם אחר הפכו אותה למשך חודש ל"אמא קסומה".
לאחר שלוש הרפתקאות בעולמות הקסומים מתבקשת נעמה להעיד במשפט של הקוסם רב־הכוח אישמָדון, ולשם כך הופכת בפעם הרביעית ל"אמא קסומה". היא יוצאת עם ילדיה במשלחת חילוץ לשחרר חיות שנלכדו במבוך מתוחכם ומסוכן. על המשלחת, המורכבת מבני אדם ומקוסמים, לפעול כקבוצה מאוחדת. האם נעמה תהיה מסוגלת לעמוד במשימה שנתנו לה הקוסמים — לסמוך על ילדיה? והאם הפעם יגלו ילדיה שחברתם רותי היא בעצם אמא שלהם?
זהו הספר הרביעי בסדרה המצליחה "אמא קסומה", סדרה על קוסמים, על בני אדם ועל הקסם הגדול מכול בחיינו — האהבה והקשר שבין הורים וילדים.

אתי אלבוים היא סופרת, מחזאית ועיתונאית. בעבר ערכה את עיתון הילדים "מקור לילדים". ספריה הקודמים בסדרת "אמא קסומה" נבחרו למצעד הספרים של משרד החינוך. ספרה תעתועים, בהוצאת ידיעות ספרים, משתתף אף הוא במצעד הספרים.