epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

גינת אגוז

גינת אגוז

אידה קידר מליץ

פרדב הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 13-09-2020

ת. עדכון אחרון: 06-09-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: prose

“אני יכול להביט שעות על הים, על הגלים הגולשים אל החוף ונסוגים. מצב אידיאלי למחשבות, להבנה שמה שקרה אתמול — יסודותיו תמיד היו שם, מהיום הראשון.”


שלושה מטבעות זהב שנעלמו מן הכספת טורפים את שגרת חייה של משפחה חיפאית שלווה. המשבר המשפחתי הפתאומי מתואר מבעד לתודעתם של שלושת הגיבורים — האב צבי, האם מאירה והבן יאיר. ההווה שולח זרועות אל העבר שהושתק והודחק, אל המסויט, אל מה שתמיד היה שם. עתה הוא פורץ אל קדמת ההווה, זועק, מוטח לתוך עולם של רווחה כלכלית וקריירות משגשגות, מרעיל במסתרים, חוזר לחיים באולמות בתי משפט ובחלומות הלילה.



גינת אגוז הוא סיפור מאבקה של משפחה על קיומה. זהו מסע אל העבר וגם אל העתיד החולף על פני ערים אירופיות ובתי קזינו מפוארים, מתפתל בסמטאותיה של חיפה תחתית ובמאורות הימורים אפלות, ועם התקדמו מעמיק אל יסודותיו.

המבנה העלילתי המהודק והסוחף כורך יחד את נקודות המבט של צבי, מאירה ויאיר לכדי סיפור ישראלי מאוד, ההולך ומתרחב וכובש אפשרויות חדשות של קיום, שתמיד היו שם, מהיום הראשון.



מיכל זמיר





אידה קידר־מליץ, ילידת חיפה, אשת עסקים, סגנית נשיא לשעבר בחברת אלביט, בעלת תארים מתקדמים בניהול תעשייתי ובפילוסופיה. זהו ספרה הראשון.