ת. כניסה לקטלוג: 15-06-2022
ת. עדכון אחרון: 15-06-2022
לנצח דרך הרשתאיתור מתוחכם של מידע עסקי באינטרנט ליצירת יתרונות תחרותיים
אנו אוהבים לנצח ולזכות בפרסים ובתשואות. במגזר העסקי אנו מנצחים מתחרים, והגמול שלנו הוא זכייה בעסקאות, במעמד וביוקרה, שאליהם נלווים רווחה כלכלית, סיפוק והגשמה עצמית.
ההחלטות הניהוליות שלנו, שאותן אנו מתרגמים למהלכים מנצחים, מושתתות, בין היתר, על מידע איכותי ויקר ערך על השוק ועל השחקנים שבו. את המידע אנו מלקטים מכל הבא ליד, ובעיקר – מהאינטרנט.
ספר זה, הראשון מסוגו בישראל, ילמד אתכם לפצח את סודות רשת האינטרנט, ולהגיע למידע "שובר תחרות" הנמצא במעמקיה, למטרותיכם האישיות והמקצועיות.
הקריאה בו תסייע לכם:
להגיע בקלות למידע רלוונטי, שרוב האוכלוסייה לא יודעת להגיע אליו.
לייצר תמונת מודיעין מקיפה ומהימנה על הסביבה העסקית שלכם.
להיות פרודוקטיביים יותר בביצוע מטלות מבוססות מידע בעבודה ומחוצה לה.
לחדד את החושים התחרותיים שלכם, ולייצר יתרונות משמעותיים על פני יריבים עסקיים.
הספר מעניק חוויית קריאה עשירה, מהנה ואיכותית, כולל דוגמאות רבות, שבהן מתוארות דרכים להשגת מידע מדהים על התרחשויות ענפיות, על גופים מסחריים, על אנשים ועל מוצרים, והכול בשפה קולחת ועניינית המתובלת בהומור.
מה שבטוח הוא שלא תגלשו יותר באינטרנט כפי שגלשתם עד כה.
אמיר פליישמן הוא חוקר, יועץ, כותב ומרצה מוביל בתחום המודיעין התחרותי. מייעץ לחברות רב־לאומיות ולסוכנויות ממשלתיות, ומלמד במוסדות אקדמיים ואחרים. מאמריו התפרסמו בעברית ובאנגלית, והרצאותיו וסדנאותיו סחפו עשרות אלפי משתתפים ברחבי העולם. ב־2019 זכה בפרס "מרצה השנה" היוקרתי של הארגון הבין־לאומי ללימודי מודיעין.
פול סנטילי, יו"ר מועצת המנהלים, SCIP, מוביל מודיעין ואסטרטגיה, חברת HPE:
"לאמיר יש ראייה חדשנית בנוגע למודיעין מקוון. המתודולוגיה והטכניקות הייחודיות שבהן הוא משתמש הן מחוץ לקופסה, ומאפשרות למצוא מידע רלוונטי באינטרנט, שאף אחד אחר לא יודע להגיע אליו".
נייג'ל אסטון, מייסד משותף, HolaTech, לשעבר ראש צוות מודיעין תחרותי, Amadeus:
"חוץ מהעובדה שאמיר הוא מרצה מרתק, יש לו ידע מקיף ביותר בנוגע למודיעין מבוסס רשת. אי־אפשר שלא להתרשם מכמות וממגוון הכלים המועילים שהוא משתמש בהם, ומהאופן המיטבי שבו הוא מנצל את האינטרנט לצורכי מודיעין תחרותי".
ניראז' באלי, מייסד ומנכ"ל LeadScape Advisors, אלוף (במיל), צבא הודו:
"אמיר הוא אחד האנשים הבולטים ביותר בתחומי מודיעין מבוסס רשת ומודיעין מבוסס מדיה חברתית, שאי פעם הכרתי. לא רק שיש לו שליטה יוצאת מן הכלל בתחומים הללו, אלא שהיכולת שלו לבטא סוגיות מורכבות בבהירות ובעניין תורמת ערך מוסף אדיר לשומעיו. בכל הקשור למודיעין מקוון, הוא נמצא בליגה משל עצמו".
ג'יי נקאגאווה, ראש צוות מודיעין תחרותי, חברתEMC Dell:
"לאמיר יש ידע מדהים בנוגע לאיך ואיפה לחפש מידע ברשת. הוא מכיר את התחום היטב, ומסביר בפשטות מה בדיוק קורה, למה זה קורה, והכי חשוב – איך למנף את המידע ליצירת יתרונות תחרותיים".
פרופסור נישה סוּדאס, בית הספר לכלכלה וניהול, אוניברסיטת דרום אפריקה:
"אמיר מכיר את כל ערוצי המידע המקוון בכלל, ואת המדיה החברתית בפרט. הוא יודע איך לזקק את המודיעין הנדרש באמצעי חיפוש שונים, ומשתמש בכלים שכלל לא ידעתי שיש בנמצא".
טינה בוּנדגארד, סמנכ"לית תפעול, FOOTZONE Group:
"אמיר מציע פרספקטיבה שונה וחדשנית על תחום המודיעין התחרותי, באמצעות השימוש באינטרנט. הרצאותיו עמוסות באלמנטים ובכלים פרקטיים מאוד, כך שכאשר מקשיבים לו, רק כותבים וכותבים וכותבים".