ת. כניסה לקטלוג: 30-10-2017
ת. עדכון אחרון: 06-07-2017
השיווק הרשתי הוא תחום המתפתח במהירות בארץ ובעולם, ומאפשר לרבים לזנוח משרות חסרות סיכוי לקידום, לטובת הגשמת חלום ופתיחת עסק עצמאי. אך רבים מגלים שהשנה הראשונה בשיווק הרשתי היא הקשה והמאתגרת ביותר, ולאחדים אף מייאשת. מארק ורונה, העוסקים בתחום שנים רבות בהצלחה ובמקצועיות רבה, פורשים בספר זה את מירב האסטרטגיות להתמודדות עם המכשולים שמשווקים חדשים עשויים להיתקל בהם בשנה הראשונה בעסק. מארק ורנה מספקים שיטות מוכחות שיסייעו לכם:להתמודד עם דחייהלהנחות פגישות ביתיותלחנוך מפיצים חדשים תחתיכם ולתמוך בהםלהקים ארגון יציב ואמיןלהימנע מניהול יתר של המפיצים תחתיכם ושל הרשתות שלהםלשמור על ההתלהבות הראשונית"התנ"ך של השיווק הרשתי"דג ווד, לשעבר העוזר המיוחד של ג'ורג' בוש."מארק ורנה מכינים אתכם מראש לבעיות שאתם עשויים להיתקל בהן, ומראים כיצד לעקוף אותם. הספר מהנה, גדוש בחוכמת חיים ובכנות, והוא ספר חיוני להרפתקה שמחכה לכם.דנקן מקסוול אנדרסון, עורך ראשי של המגזין work at home ועורך משנה של המגזין Success