epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אסטריד פארקר לא נכשלת

אסטריד פארקר לא נכשלת

אשלי הרינג בלייק

Penguin Random House

ת. כניסה לקטלוג: 04-04-2024

ת. עדכון אחרון: 03-04-2024

להשיג בחנויות הבאות:

כישלון הוא לא אופציה עבור אסטריד פארקר. מאז שביטלה את החתונה עם ספנסר הייל, היא ממוקדת בקריירה שלה כמעצבת פנים. אם תשאלו את החברות שלה – קלייר סאת'רלנד, אייריס קלי ודליילה גרין - היא מכורה לעבודה, למרות שאסטריד מעדיפה לקרוא לזה "חדורת מוטיבציה להצליח". כשפרו אברווד מבקשת ממנה להוביל את השיפוץ של אכסניית אברווד המפורסמת – שיפוץ שיככב בתוכנית הטלוויזיה הפופולארית אינסייד אמריקה - אסטריד משוכנעת שעלתה על המסלול הבטוח להצלחה. לא רק שהפרויקט יספק לה הסחת דעת מחיי האהבה הכושלים שלה והתנועה הדלילה במשרד העיצוב, אולי גם אמא שלה הבלתי ניתנת לריצוי תהיה גאה בה סופסוף.
יש רק בעיה אחת. קוראים לה ג'ורדן אברווד והיא נכדתה של פרו והנגרית הראשית של הפרויקט, שמתנגדת לכל החלטה עיצובית של אסטריד ובעיקרון לכל מילה שיוצאת לה מהפה. ג'ורדן נחושה לשמר את ההיסטוריה של האכסניה המשפחתית, במיוחד על רקע הכאוס המוחלט של חייה האישיים.
מנחת התוכנית, נטשה רוחאס, שמזהה את המתח בין השתיים, מבקשת מהן לזרום עם היריבות, להעצים אותה קצת אם אפשר ברגע שהמצלמות נדלקות – הכול לטובת הרייטינג כמובן. אבל ככל שהשיפוץ מתקדם, חוסר הפרגון ההדדי בין השתיים מתפתח למשהו אחר לגמרי, ואסטריד תיאלץ להחליט איך נראית הצלחה אמיתית עבורה, ואם לחיות את החיים שמצפים ממנה, או להתחיל לחיות את החיים שהיא באמת רוצה.
אסטריד פארקר לא נכשלת הוא המשך ישיר לרב המכר לדליילה גרין לא אכפת.