epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הסוף לפיתוי

הסוף לפיתוי

קיי.סי. לין

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 31-03-2021

ת. עדכון אחרון: 31-05-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

קיילההתאהבתי בנער מהבית השכן ברגע שהוא עבר לשכונה, אבל הוא אף פעם לא התייחס אליי, אולי כי הייתי רק הילדה מהבית הסמוך. בינתיים קופר התבגר והתגייס למשטרה. החיוך היפה שלו נעשה החיוך הכי סקסי שראיתי וגופו, שהיה נערי פעם, הוא הגוף הכי יפה שאי פעם ראיתי. אם חשבתי שאחרי שלוש שנים ארוכות של פנטזיות עליו זה יעבור לי, גיליתי שאני טועה. אני רוצה את קופר והוא יהיה שלי. הוא עוד לא יודע את זה, אבל הוא יהיה בעלי.

קופר
מהילדה שהכרתי קיילה נעשתה הבחורה היפה ביותר בעיר, אך היא תמיד הייתה צעירה מדי עבורי. המרשעת הקטנה לא מפסיקה להתגרות בי בפיה החצוף ובגופה המפתה, ואף שנשבעתי לאכוף את החוק היא עושה כל מה שהיא יכולה כדי להקשות עליי לקיים את השבועה. הבטחתי לה ולעצמי שלא אניח עליה אצבע לפני שהיא תהיה בת שמונה־עשרה, אבל האל עדי, היא עושה הכול כדי לגרום לי להפר את כל ההבטחות שאי פעם הבטחתי.

הסוף לפיתוי מאת סופרת רבי המכר קיי. סי. לין הוא רומן עכשווי על אהבה ממבט ראשון, והצורך להילחם עליה בכל הכוח.
זהו הספר הרביעי בסדרת גברים בעלי כבוד. הספר הראשון, להילחם בפיתוי, והספר השני, המתיקות שבפיתוי, והספר השלישי, להתנגד לפיתוי, יצאו בהוצאת אדל. כל ספר בסדרה עומד בפני עצמו ויכול להיקרא כספר יחיד. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.