epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הפלדה שמתחת לכוויה

הפלדה שמתחת לכוויה

פאם גודווין

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 01-04-2021

ת. עדכון אחרון: 22-10-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: רומן, מתח

קרייג גרוסקי, אביה של צ'רלי, עשה טעות שאי אפשר למחול עליה, טעות שעלתה לו בחייו וּבְחֵירוּתָהּ של בתו. לאחר שנים של שעבוד צ'רלי מצליחה להימלט מציפורניו של רוי אוקספורד, אחד מעשירי עולם. צ'רלי החליפה זהות ושינתה את המראה החיצוני שלה, היא אפילו מצאה אהבה חדשה ופתחה עסק לקעקועים, אבל היא לא באמת חשבה שהיא תוכל להסתתר מריו לנצח, נכון?
ג'יי מאיירד, סולן וגיטריסט להקת הרוק 'הכוויה', נושא על גופו את סודותיו, מחביא אותם מתחת לחזות אליל הרוק שלו. למרות כל ההצלחה שהלהקה זוכה לה, ג'יי חש שלעולם לא תהיה לו תקנה, עד ללילה שבו הוא פוגש את צ'רלי. נשמתו של ג'יי, השקוע בעולם שבו הסמים הם הבריחה שלו, זועקת להיות הגבר שצ'רלי ראתה בו מתחת לכל השכבות. הוא רוצה להיות ראוי לה, להראות לה את מה שהיא ראתה לפנוי, את הפלדה שמתחת לכוויות.

הפלדה שמתחת לכוויה מאת סופרת רבי המכר פאם גודווין הוא רומן מתח מרגש ומלא תובנות על דמויות המתמודדות עם האופל שהשתקע בתוכן בגלל עברן, בעודן מנסות לבנות לעצמן עתיד מלא אהבה. הספר כיכב ברשימות רבי המכר בארצות הברית וזכה להצלחה מדהימה. רב מכר נוסף של הסופרת, צלילים מלטפים, יצא בהוצאת אדל.