epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הגבר הנאמן

הגבר הנאמן

ג'אנה איסטון

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 07-06-2021

ת. עדכון אחרון: 15-07-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

אני נוראית בדייטים. המושג 'חרדה חברתית' לא מתחיל אפילו לתאר את מה שעובר עליי כשאני יוצאת עם מישהו. הדייט האחרון שלי נעצר על ידי סוכן אף־בי־איי בחשד להונאה באמצע הדייט שלנו, אז מה זה אומר לכם עליי?!והסוכן הזה? הוא אחיה של סופי, חברתי הטובה.

בויד מזמין אותי ללכת איתו לחתונה משפחתית בתור טובה, ואני מסכימה. ולא, אנחנו לא יוצאים. אם היינו 'יוצאים' הייתי מתחילה לעשות שטויות, כמו תמיד. הייתי אומרת דברים מטומטמים ומסמיקה ועושה לעצמי בושות. לכן אנחנו לא 'יוצאים' גם כשאנחנו הולכים לבראנץ', או לשוק הפשפשים.

בויד הגבר הכי סקסי שפגשתי, ואני רוצה אותו, אני רק... אני רק לא יודעת איך לגרום לזה לקרות, מפני שאני בשום פנים ואופן לא יכולה לצאת איתו.

ואז בויד מציע לעזור לי להתגבר על גיהינום הדייטינג שאליו נקלעתי. אז אנחנו יוצאים לדייטים שהופכים להיות הדבר האמיתי לפחות בעיניי, האם גם בויד מרגיש את זה? האם הוא מאמן אותי למשהו שבכלל לא אצטרך? אני מקווה.

הגבר הנאמן מאת סופרת רבי המכר ג'אנה איסטון הוא קומדיה רומנטית עכשווית שלא תוכלו להניח מהיד. סיפור משעשע על בחורה ביישנית שנעזרת באחיה של חברת הטובה כדי להתגבר על הפחד מדייטים, שהופכים לדבר האמיתי.

זהו הספר השלישי בסדרת בית הקפה ומספר את סיפורם של קלואי ושל בויד. בסדרה שלושה ספרים ונובלה, כל ספר הוא על דמויות אחרות ויכול להיקרא כספר בודד.