epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

חבר לדוגמה

חבר לדוגמה

ג'יין הרווי-בריק וסטוארט רירדון

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 01-08-2021

ת. עדכון אחרון: 10-11-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

איך זה להיות בת זוגו של אחד הגברים היפים ביותר בעולם, שפניו מתנוססות על שעריהם של המגזינים הנחשבים ביותר? ד"ר אנה סקוט עומדת לגלות שזה לא כיף כפי שזה נשמע. בטוחה במערכת היחסים שלהם ובאהבתם, אנה נחושה בדעתה לאפשר לניק למצוא את דרכו בחיים שלאחר הרוגבי, אבל האם ההימור שלה ישתלם בטווח הארוך, או יתגלה כטעות החמורה ביותר שיכלה לעשות?
ניק רנשאו פרש מרוגבי מקצועי והוא רק בן שלושים ושלוש. משועמם ולא יודע מה לעשות בזמנו הפנוי, ניק מחליט ללכת על הצעה שקיבל לדגמן לקמפיין יוקרתי. לא עובר הרבה זמן וניק מגלה שמאחורי החזות הנוצצת של עולם הדוגמנות מסתתר עולם אפל ומסריח. אלה חיים קשים, כמעט בלתי אפשריים כשאתה מנסה לתחזק מערכת יחסים בשלט רחוק. האם ניק יהיה מסוגל לנווט את דרכו במים הסוערים שאליהם נכנס, או שהקריירה החדשה שאימץ הולכת לעלות לו במחיר הגבוה ביותר האפשרי?


חבר לדוגמה הוא המשכו של הספר בלתי מנוצח. שני הספרים הם פרי שיתוף פעולה בין סופרת רבי המכר ג'יין הארווי בריק, שספרה המצליח אסיר עולם יצא לאור בהוצאת אדל, וסטוארט רירדון, כוכב נבחרת הרוגבי הלאומית של אנגליה ששיחק שש־עשרה שנים בליגת־העל והוביל את קבוצתו לזכייה כפולה בגביע העולם.
הסיפור, המשלב דרמת ספורט מרתקת ורומנטיקה, מבוסס על קריירת הספורט המפוארת של רירדון.