epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

נלקחת

נלקחת

מליסה טופן

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 10-10-2021

ת. עדכון אחרון: 10-11-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

"חכה," אני מצליחה להגיד כששפתיו מרפרפות על שפתיי וצועדת צעד לאחור כדי לשים מרחק בינינו. "אני לא יכולה לעשות את זה, אתה לא יכול לעשות את זה. אתה לא יכול פשוט להופיע כאן בלי הזמנה ולפתות אותי לשכוח שאני אפילו לא מכירה אותך!"
לא הייתה לי כל דרך לדעת שהברמן הסקסי שהכרתי ישנה את כל עולמי. במילה אחת, במגע אחד, הוא לקח אותי והפך אותי לשלו, אבל האם דבר כזה טוב באמת יכול להימשך לעד?
עכשיו, כשאני יודעת את האמת לגבי ליאם מייסון, האם אהיה מסוגלת לסלוח לו על הפגיעה באמוני, או שאמצא בתוכי את הכוח להתרחק מהגבר היחיד שאי פעם הצליח להסעיר אותי, לסחוף אותי מעל רגליי?
ליאם נחוש בדעתו להוכיח לי שהוא עדיין הגבר שבו התאהבתי, אבל אני עומדת לגלות שלא קל לאהוב גבר כמוהו. יש לו עבר, עבר שמאיים לפרק את כל מה שהצלחנו לבנות, עבר שיש בכוחו להרוס את הדבר השביר שעליו אני מנסה לגונן: על ליבי.

נלקחת מאת מליסה טופן, סופרת רבי המכר של עיתון יו־אס־איי טודיי, הוא ספר סקסי וממכר שסוחף את הקורא אל עולמות של פיתוי ושל סודות.
זה הספר השני בטרילוגיית חסרת נשימה. הספר הראשון בסדרה, נסחפת, ראה אור בהוצאת אדל. הטרילוגיה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה בקרב קהל הקוראים.