epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הקרבה אולטימטיבית

הקרבה אולטימטיבית

קיי סי לין

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 03-11-2021

ת. עדכון אחרון: 25-01-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

עבודה קשה ונחישות הן התכונות המגדירות את אוסטין הוק, לוחם אש ותיק, מוערך וסקסי בטירוף. אוסטין מוכן להוביל את אנשיו גם בשריפות הקשות ביותר, אך יום אחד הוא ניצב בפני סכנה מסוג אחר, סכנה המאיימת עליו ועל כל אנשי המחלקה שלו. גם בחייו הפרטיים האש משתוללת, בוערת בינו ובין בעלת הבר היפה, זואי. זואי מרחיקה אותו ממנה מכל מיני סיבות, אך גבר כמו אוסטין לא מוכן להרים ידיים. זואי צריכה לדעת שאוסטין לא מהגברים שמוותרים ושהוא תמיד משיג את מה שהוא רוצה.
זואי אנדרסון נאלצה לוותר על הרבה חלומות רק כדי לשרוד ולהמשיך לתמוך באחותה, כריסי. אוסטין הוא אחד החלומות האלה, פנטזיה בלתי מושגת שזואי יכולה רק לטעום ממנה, אך לא לאחוז בה לעד. את הבחירה הזאת היא עשתה מזמן, ולכל בחירה יש מחיר. השאלה היא, האם היא מוכנה לשלם אותו?

אין אהבה בלי הקרבה. האם זואי ואוסטין יהיו מוכנים להקריב את ההקרבה האולטימטיבית עבור אהבתם?

הקרבה אולטימטיבית מאת סופרת רבי המכר קיי. סי לין הוא רומן עכשווי משגע ומרגש שלא תוכלו להניח מהיד על אישה שלא מוכנה לוותר על ערכיה ועל גבר שלעולם לא יוותר על אהבתו. ספרים נוספים מאת הסופרת, סדרת גברים בעלי כבוד: להילחם בפיתוי, המתיקות שבפיתוי, להתנגד לפיתוי והסוף לפיתוי, יצאו בהוצאת אדל וכיכבו ברשימות רבי המכר בארץ ובעולם.