epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

לוקאס

לוקאס

ג'יי מקלין

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 08-11-2021

ת. עדכון אחרון: 23-11-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

לוקאס פרסטוןבשנתי האחרונה בתיכון היה לי כל מה שבחור יכול לבקש. ככוכב נבחרת הריצה הייתי מוקף בחורות וחיכתה לי מלגה באוניברסיטה נחשבת. הכול היה טוב עד שלייני, החברה הכי טובה שלי, התחילה לצאת עם מישהו. אני לא יודע מתי מה שהרגשתי כלפיה התחיל להשתנות, אבל זה קרה בשניות. שמונה שניות נדרשו לי להתאהב בה, ושמונה שניות כדי לאבד אותה. חיכיתי לה בסבלנות, אבל אולי חיכיתי עד שהיה מאוחר מדי.

לויס סנדרס
לא משנה כמה שנים הייתי מאוהבת בו בסתר, לוקאס אף פעם לא ראה בי יותר מהחברה הכי טובה. כשקופר נכנס לחיי בשנתי האחרונה ללימודים חיי משתנים לחלוטין. נראה שעליתי על דרך המלך ואין שום דבר שרומז לגבי האופן שבו הכול עומד להסתיים. ולגבי לוקאס... פתאום לוקאס רוצה יותר, אבל אני כבר במקום אחר בחיים שלי. לוקאס לא מוותר, הוא נותר לצידי גם כשנראה שהחיים שלי נהרסו לחלוטין, אבל האם הוא יהיה שם גם לאחר שהכול ייגמר?

לוקאס מאת סופרת רבי המכר העולמית ג'יי מקלין הוא רומן מרגש ונוגע ללב על אהבת אמת שעומדת בקשיים, ועל חברות שלא נפרמת עם השנים החולפות, אלא רק הולכת ומתחזקת גם לנוכח הסערות הגדולות ביותר.
זה הספר הראשון בסדרת האחים פרסטון, כל ספר הוא על אח אחר וניתן לקרוא אותו כיחיד. הספר כיכב במקומות הראשונים ברשימות רבי המכר בעולם וזכה להצלחה רבה.