epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הונאה

הונאה

אר. סי. סטפנס

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 11-01-2022

ת. עדכון אחרון: 01-02-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן מתח

"אתה רציני?" נשפתי. "איך זה קרה? אני רוצה הסבר." עמדתי מולו והבטתי בו, ידיי על מותניי. מעולם לא הייתי כזו ישירה איתו, מעולם לא דרשתי תשובות לדברים שרציתי לדעת, אבל זהו זה. הייתי נאיבית מדי, בוטחת מדי, וזה עמד להסתיים.
נטליה
עד שהמוות יפריד ביננו. זה מה שהבטחתי לו, והתכוונתי לכל מילה. ידעתי שהוא לא מושלם, אבל השלמות לא קיימת בשום מקום. הייתי עיוורת. סירבתי לראות את האמת, שהייתה בהירה כמו אור השמש, עד שבן דודו של החבר הכי טוב שלי הגיע לביקור. הייז הוא גבר יפה ושבור, בדיוק כמוני, וכמלח לשעבר בחיל הים הבריטי, הוא מאומן לראות דברים שאני לא שמה לב אליהם. כשהסודות של בעלי מאיימים על משפחתנו, הייז מחליט לעמוד לצידי ולתמוך בי, והוא נשאר שם גם כשאני מגלה שחיי אינם מה שחשבתי, ושהכול היה הונאה.

הייז
מהרגע הראשון היא שבתה את ליבי. משהו בנשמה שלה התחבר לשלי. רציתי אותה והייתי מוכן לעשות הכול למענה, אבל היא הייתה נשואה. במשך שנים שמרתי על מרחק ועשיתי הכול כדי לא להיתקל בה, אבל לחיים היו תוכניות אחרות עבורנו. היא הייתה זקוקה לעזרה, ואני הייתי היחיד שיכול היה להציל אותה.

הונאה מאת סופרת רבי המכר אר. סי. סטפנס הוא רומן מתח עכשווי ומרתק שבו רב הנסתר על הגלוי. זהו סיפור על כאב, על אובדן ועל הרס, אבל גם על אהבה בלתי אפשרית שמנצחת הכול.