epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

היום הזה

היום הזה

בלנקה ליפינסקה

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 03-02-2022

ת. עדכון אחרון: 10-04-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

למאסימו היו שתי נשמות. אני הכרתי רק את הראשונה, את זו של המלאך השומר, האוהב והאכפתי. האחרת, שזו ממנה כולם פחדו, הייתה של מאפיונר קר וחסר רחמים שהיה מסוגל להרוג כהרף עין.
לאורה ביל
חיי החדשים בסיציליה נראים כאילו נלקחו מתוך אגדה. חתונה מפוארת, בעל עשיר ומסור, תינוק בדרך, משרתים, בגדי מעצבים ומכוניות יוקרה. כל זה יכול היה להיות מושלם, אם לא העובדה שהייתי גם מוקפת במאפיונרים עשרים וארבע שעות ביממה, ונמצאת תחת איום מתמיד על חיי. כאשר באידיליה הנפלאה שמאסימו ניסה ליצור עבורי נוצר קרע שרק הולך ומתרחב, אני עומדת לגלות מה זה בדיוק אומר, להיות נשואה לגבר המסוכן ביותר באיטליה.

מאסימו טוריצ'לי
לכאורה הייתי אמור להיות האדם המאושר ביותר באיטליה כולה; התוכנית שלי הצליחה, עמדתי לקבל את כל מה שאי פעם רציתי, האישה שאהבתי עמדה להישבע לי אמונים לנצח, אבל אהבה תמיד באה עם מחיר, האם אשלם את המחיר הגבוה מכול?


היום הזה מאת סופרת רבי המכר בלנקה ליפינסקה הוא המשכו של הספר 365 ימים, שכבש את רשימות רבי המכר ברחבי העולם כמעט מרגע צאתו לאור, ויצא בעברית בהוצאת אדל. הספר עובד לסרט ששודר בנטפליקס ברחבי העולם, כבש בסערה את התואר 'המקום הראשון ברשימת הסרטים הנצפים ביותר' ועשה סנסציה בכל מדינה שבה שודר, ותורגם לשלושים שפות עד כה.