epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הבת של מלך הפיראטים

הבת של מלך הפיראטים

טרישיה לוונסלר

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 19-09-2022

ת. עדכון אחרון: 27-03-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

הוא מחייך. "אם אי פעם תנסי להשפיל אותי מול האנשים שלי שוב, יש סיכוי שאשאיר את דלת התא שלך לא נעולה בלילה. כל אחד יוכל להיכנס, ואני אירדם לקול הצרחות שלך." "אתה אידיוט אם אתה חושב שתשמע אותי אי פעם צורחת. וכדאי מאוד שתתפלל שלא תירדם לעולם בזמן שהתא שלי לא נעול."

כשספינתי על כל אנשי צוותה נופלים בשבי, הקפטן של 'הנוסע הלילי' והחובל הראשון שלו חושבים שהכניעו אותי, אבל הם לא מבינים שלא במקרה הגעתי אל סיפונה של 'הנוסע הלילי'. אני קפטן אלוסה, יש לי ספינה וצוות משלי, ואבי ואני רקחנו מזימה להשיג אוצר קדום, עושר אגדי מעבר לכל קנה מידה שידוע לאדם. רק דבר אחד עומד עתה ביני לבין פיסת המפה שאני מחפשת: ריידן, החובל הראשון יפה התואר של 'הנוסע הלילי' ובנו של לורד ג'סקור אלמוס. ריידן שונה מכל הגברים שאי פעם הכרתי, אבל לא אהסס להרוג גם אותו אם לא תהיה לי ברירה. עוד לא נולד הפיראט שיעצור את בתו של מלך הפיראטים.

הבת של מלך הפיראטים מאת סופרת רבי המכר טרישיה לוונסלר הוא סיפור הרפתקאות רומנטי וסוחף שייקח אתכם אל מימיו הקסומים של הים הקריבי ויפגיש אתכם עם התרחשויות שירטיטו את הלבבות שלכם. טריסיה מתמחה בכתיבת פנטזיה רומנטית.
בתו של המלך הפיראטים הוא הספר הראשון בדואט מלך הפיראטים. הספר השני, בתה של מלכת הסירנות, ראה גם הוא אור בהוצאת אדל.