epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הותר לפרסום

הותר לפרסום

אורלי צמח

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 29-07-2021

ת. עדכון אחרון: 22-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

אסףכל חיי כוונו למען מטרה אחת; הגנה על מדינת ישראל. במהלך שירותי הצבאי זכיתי לשבחים רבים, וכקצין מוערך טיפסתי במהירות בסולם הדרגות, אבל ביום שבו שמי הותר לפרסום כמעורב בפרשה שממנה לא היה לי שום סיכוי לצאת זכאי, כל זה נשכח וחיי התרסקו באחת. הייתי בטוח שאיבדתי הכול, אך קרן אור אחת שהפציעה מבעד לאפלה שאפפה את חיי העניקה לי תקווה חדשה. הייתי מוכן לעשות הכול למענה, אבל היא רצתה שאניח לה ללכת.

יהלי
נראה שאסף היה שם תמיד. וגם אם לא, איכשהו תמיד מצאתי את דרכי אליו. כשהוא נפצע במהלך מבצע צבאי אני הייתי זו שנשלחה לבקר אותו, וכשראיתי אותו שם, שוכב על מיטת בית החולים פצוע ושבור, נשבעתי שאגן עליו תמיד. כששמו הותר לפרסום בפרשה שטלטלה את המדינה ידעתי שזה הזמן להתייצב לצידו. חשבתי שאעזור לו ושבזאת יסתיים תפקידי, אבל נראה שלגורל היו תוכניות אחרות עבורנו. אסף נלחם בי ועליי עד שלא נותר לי אלא לחשוף בפניו את הסוד שקיוויתי להסתיר מפניו. הייתי בטוחה שהוא יברח, אבל אסף בחר לא לוותר.


הותר לפרסום הוא רומן עכשווי המוכיח שאהבה אמיתית יכולה לשרוד הכול, גם אם נראה שאפסו הסיכויים. זהו רומן הביכורים של אורלי צמח, ירושלמית צעירה ותוססת שמאמינה באהבה.