epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

דרך הגיהינום ובחזרה

דרך הגיהינום ובחזרה

אושרית שטרית

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 28-03-2022

ת. עדכון אחרון: 08-05-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

בעיירה ווטרוויל שבדרום קליפורניה ברור לכולם שלמועדון האופנוענים הפרוע וחסר הרחמים, הנקרא "שליחי הגיהינום", יש חוקים משלו והם לא בהכרח תואמים את חוקי הממשל. חברי המועדון נאמנים אחד לשני גם אם זה יעלה להם בחייהם. כשאחד משלהם, מייסון 'פאקר' הוליס, מפתח מערכת יחסים עם ביאנקה, בחורה חדשה בעיר, הכול נראה מדהים – עד שעברה מתגלה, מאיים על חייה וגם על חייו, והמועדון יוצא למלחמה.
ביאנקה הגיעה לווטרוויל כדי לחיות חיים שקטים ורגועים, אבל דווקא כשהיא חושבת שמצאה את מקומה בעולם נכנס פאקר לחנותה הקטנה, ומשנה את המציאות שלה. היא מנסה בכל כוחה להתרחק מגברים מסוכנים כמוהו, שלא מפחדים מכלום וכולם מפחדים מהם, אבל היא לא מצליחה להשתלט על התשוקה שהיא מרגישה כלפיו.
ביאנקה ופאקר נאלצים להתמודד בעל כורחם עם האויבים הגרועים ביותר. האם יצליחו לגשר על הפערים ביניהם? האם יצליחו להביס את הפחדים, את השדים מן העבר המאיימים על כל מה שהצליחו לבנות?

דרך הגיהינום ובחזרה מאת סופרת רבי המכר אושרית שטרית הוא רומן פשע מהפנט אשר ייקח אתכם אל מעמקי עולם הפשע, יאתגר אתכם לבדוק את הגבולות והכי חשוב, יגרום לכם להתאהב.

זהו הספר הראשון בסדרת שליחי הגיהינום. ספרים נוספים שיצאו בהוצאת יהלומים, כמו שאת ולב פרפר, הספרים זכו להצלחה רבה וכיכבו ברשימות רבי המכר בארץ.