epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מנגינת פעמונים

מנגינת פעמונים

אושרית אוחנה

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 09-01-2023

ת. עדכון אחרון: 02-02-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

"כשאמרתי שזה עניין של חיים ומוות לא הגזמתי," אני מבהירה, מניחה את ידיי על השולחן ונועצת בו מבט נוקב. הוא חייב להבין. "אם האנשים האלה ייזרקו לרחוב, הם ימותו.""אמרתי לך שאבדוק מה אני יכול לעשות," הוא אומר בשלווה מעצבנת, "ואני מבטיח שאעשה כל שביכולתי כדי לדאוג להם."

ג'יימי
כאשר מצאתי את עצמי במצב שבו חשבתי שחיי עומדים להסתיים, כאשר אפילו היקרים לי ביותר הפנו לי כתף קרה, היא הופיעה בחיי. מנגינת פעמונים, המלאכית שלי. העולם באותו הרגע נדם ואני נולדתי מחדש. חשבתי שדמיינתי אותה עד שהופיעה יום אחד במשרדי ודרשה ממני לתקן עוולה שלטענתה עוללתי. בעבר נתתי לה לחמוק מבין אצבעותיי, עתה אני מוכן לעשות הכול כדי לשכנע אותה להישאר.

מלודי
אני לא מי שהייתי פעם. את כל המותרות והשקרים עזבתי מאחור לטובת חיי הסתפקות במועט ועזרה לזולת, ואני לא יכולה להישאר אדישה לסבלם של הדיירים המסכנים שחברת 'פרקר נכסים והשקעות' מנסה לזרוק לרחוב. אני חייבת להילחם את מלחמתם ומוכנה לעשות הרבה בשביל זה, אבל עלול להיות למהלך הזה מחיר כבד עבורי.

מנגינת פעמונים מאת הסופרת אושרית אוחנה הוא ספר אופטימי ומרגש על אהבת אמת הצומחת גם כאשר מנסים בכל הכוח לברוח ממנה. אושרית היא עורכת ספרותית ורומנטיקנית מושבעת. ספריה הקודמים שיצאו לאור בהוצאת יהלומים, הזדמנות נדירה ונחישות נדירה, כיכבו ברשימות רבי המכר וזכו להצלחה רבה.