epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

סוסים איטיים

סוסים איטיים

מיקי הרון

לסה ספרות צפונית

ת. כניסה לקטלוג: 11-02-2021

ת. עדכון אחרון: 12-02-2021

להשיג בחנויות הבאות:

בית סלאו הוא המקום שאליו מגיעים סוכנים כושלים של סוכנות הביון הבריטית כדי להעביר את מה שנשאר מחורבות הקריירה שלהם. קוראים להם "סוסים איטיים", כיוון שהשפילו והביכו את עצמם בעת מילוי תפקידם. ייתכן שהם פישלו במבצע בצורה מחפירה עד כדי כך שכבר אי אפשר לסמוך עליהם. ייתכן שעמדו בדרכו של עמית שאפתן, והקרקע נשמטה תחת רגליהם. ואולי הם פשוט פיתחו תלות מוגברת בטיפה המרה – לא עניין נדיר במקצוע. אבל לכולם יש מכנה משותף אחד – הם רוצים לחזור לשטח ולפעילות. רובם יעשו הכול כדי להגשים את המטרה הזאת, אפילו לשתף פעולה זה עם זה.כשגבר צעיר נחטף וחוטפיו מאיימים לשדר את עריפת ראשו בשידור חי באינטרנט, הסוסים האיטיים רואים בכך הזדמנות לגאולה. אבל האם הקורבן באמת כפי שהוא מצטייר?
סוסים איטיים הוא הכרך הראשון בסדרת בית סלאו שזכתה בפרסים רבים. ביניהם זכתה פעמיים בפרס CWA Dagger  ושלוש פעמים זכתה בתואר רומן הפשע הטוב ביותר. כל ספרי הסדרה היו לרבי־מכר, ובימים אלה היא מעובדת לתוכנית טלוויזיה באפל טי־וי, בכיכובם של גארי אולדמן וקריסטין סקוט־תומאס.
 
מיק הרון פרסם רומנים וסיפורים קצרים ועם יצירתו נמנית סדרת "בית סלאו", שהספר הראשון בה, "סוסים איטיים" – זוכה פרס דאגר – הוכתר כ"ספר הריגול הבריטי המהנה ביותר מזה שנים". השני בסדרת בית סלאו, "אריות מתים", זכה בפרס גולדסבורו גולד דאגר של איגוד סופרי המתח, ונבחר על ידי הסאנדיי טיימס לאחד מעשרים וחמישה ספרי המתח הנבחרים של חמש השנים האחרונות. מיק נולד בניוקאסל אפון טיין ומתגורר כיום באוקספורד.
 
משבחי הביקורת ל"סוסים איטיים":
"ספר הריגול המהנה ביותר מזה שנים" – מייל און סאנדיי
"סיפור מצחיק, מהוקצע, סאטירי ומותח" – הגארדיאן
"מהוקצע וסוחף" – וושינגטון פוסט
"ספר מתח מבריק... העלילה הסבוכה, בשילוב סגנון הכתיבה הקליל של הרון, מניבים בידור מהמעלה הראשונה, שגורם לרוב ספרי המתח להיראות משעממים וקהי שכל לעומתם" – פבלישרז ויקלי