epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

לחיות ללא כאב

לחיות ללא כאב

ד"ר רונן ולגרין

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 13-05-2020

ת. עדכון אחרון: 18-05-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רפואה

ספר חובה לכל מי שרוצה להקטין, להעלים ולמנוע כאבי גב ועמוד שדרה, ובכך לשפר את בריאותו הכללית.האם הגב הוא 'עקב אכילס' שלכם?
האם אתם סובלים מכאבי צוואר, גב ועמוד שדרה המפריעים לכם בתפקוד היום-יומי?
האם אתם מעוניינים לשפר את בריאות הגב שלכם היום, ולחסוך בעיות בריאות בעתיד?
לאחר למעלה מעשרים שנה בהן עזר לאלפי אנשים בבעיות צוואר, גב ועמוד שדרה, חושף הכירופרקט ד"ר ולגרין את דפוסי הפעולה הנכונים בהם הוא משתמש כדי לשמור על עמוד השדרה שלו ולסייע לרבים אחרים בכך.
לִמדו איך לפתור בעיות גב וצוואר עכשיו ולמנוע נזק בלתי הפיך בעתיד!
ספר זה יסייע לכם לשפר את בריאות הגב ועמוד השדרה שלכם גם אם אתם בריאים ואינכם סובלים כיום מכאבים, וכל זאת בדרך טבעית, ללא כדורים וזריקות, באמצעות יציבה נכונה והתנהלות נכונה עם גופכם במרחב. כך תוכלו לצמצם הופעתם של כאבים ולשפר את איכות חייכם עד מאוד.
ספר זה נכתב כדי לעזור לכם לשמור על עמוד השדרה ולשפר את בריאות הגוף כולו!
ד"ר רונן ולגרין הוא כירופרקט, מרצה מבוקש בתחום היציבה הנכונה ובריאות עמוד השדרה, הצוואר והגב, בוגר לימודי הכירופרקטיקה במכללה היוקרתית על שם לוגן בסנט לואיס, מיזורי, ארצות הברית, אותם סיים בהצלחה בשנת 1997, ומאז מוסמך לעסוק בתחומו.
ד"ר ולגרין הוא גם בוגר המכללה על שם זינמן במכון וינגייט, שם סיים את לימודיו בתחום החינוך הגופני בבתי ספר בשנת 1992. מגמת התמחותו במסגרת לימודיו היא טיפוח היציבה והתעמלות מונעת, ובין השאר, עסק באיתור ליקויי יציבה כגון עקמת, קיפוזיס, היפר לורדוזיס וליקויים אחרים בקרב ילדים, ובדרכי הטיפול לפתרונם.