epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

להרים את השמיים

(דירוג אחד)

להרים את השמיים

שרון יעקובוב

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 19-01-2021

ת. עדכון אחרון: 19-01-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: סיפורת - מתח, פעולה, עלילתי תקופתי

להרים את השמיים הוא סיפורו של בנימין, סיפור שמתחיל ברגע של משבר ומתפתח למסע חוצה גבולות בפולין של המאה ה־19.כבר מילדותו הרגיש בנימין שאינו שייך אל הקהילה היהודית בבילגוריי, עיירת הולדתו. בחיפושו אחר מהות החיים, השאלות המוזרות שבנימין העז לשאול לא התקבלו בברכה בקרב בני משפחתו וחבריו, אך הוא לא מצא מנוח והרצון לגלות את סוד החיים ואת הסיבה לחייו לא הניח לו.
באותה תקופה השמועות אמרו שמי שמחפש את הסוד הגדול ימצא בעיר קוצק את התשובות לשאלותיו. בנימין מחליט להותיר את אשתו ואת בנו מאחור ולצאת לדרך כשהוא מלווה בחברו הטוב ביותר. ההתנגדות למסעו רק גוברת ויש שמוכנים לעשות הכול כדי לעצור אותו. המסע מסתבך אך מנגד מתגלה חברות אמיצה ומסורה המאופיינת בחתירה למטרה נגד כל הסיכויים.

זה ספרו הראשון של שרון יעקובוב, איש משפחה העוסק בניהול. במהלך לימודיו העביר זמן לא מבוטל בחקירת החיים ובהתמקדות במערכות יחסים בין בני אדם. בין דפיו של ספר מרתק זה ייחשף הקורא לנושאים שאותם למד וחקר שרון, נושאים שכל אחד מהקוראים יתחבר אליהם ואף יוכל לקבל במהלך הקריאה את הכלים להתמודד עם משברי החיים בדרך אל השגת המטרות שהציב לעצמו.