epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

פרוייקט אקס

פרוייקט אקס

נגה גיסיס

נגה גיסיס

ת. כניסה לקטלוג: 06-01-2018

ת. עדכון אחרון: 04-11-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

"את יכולה לחשוב על אדם שרואה את הטעויות שלי עם גברים שאני נמשכת אליהם טוב יותר מגבר שאהבתי?"
מיה היא בחורה חמודה, שאפתנית, שנונה ולחוצה שמתקדמת בחברת האופנה 'סטוקר' וניזונה מספרי המוטיבציה של אמילי איי רוברטס שמעוררים בה השראה להיות מושלמת. היא חיה עם פלוטו, הכלב המופרע שלה בדירה טעונה שיפוץ ובשכנות עם יונתן, בחור מחוספס ומעצבן, שאיתו היא גם ניהלה מערכת יחסים קצרה אך סבוכה לפני כשנה. בעוד יונתן המשיך בחייו ושמח להדגים את הרומנים הקצרצרים שלו בכניסה לבניין, הוא גם מרוקן את מאגרי הקפה והחלב בדירה של מיה בכל פעם שהוא רוצה לדבר על משהו, ולא מפסיק להעיר לה הערות מרגיזות וביקורתיות.

הכל משתנה כשבלילה אחד פלוטו מעיר את מיה עם הרעלת קיבה וגורר אותה למרפאה של הוטרינר המחליף, זוהר, ששובה את תשומת לבה של מיה בעזרת עיניו היפות וחוש ההומור העוקצני שלו. לאחר שמיה מוצאת את עצמה באי אלו סיטואציות מביכות עם זוהר, היא פונה אל האקס המעצבן שלה לקבלת עזרה, ומבטיחה לעשות בשבילו משהו בתמורה.

יונתן, כמובן, שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקו להעיר הערות שיתקבלו בברכה, או כמו שהוא מכנה את זה, 'להפוך את האקסית שלו לבן אדם', אלא שיש כמה דברים שהוא לא לקח בחשבון, ומשם, כמובן, העניינים רק הולכים ומסתבכים. או כמו שהילה, החברה הכי טובה של מיה אומרת, " אני עדיין חושבת שזה רעיון גרוע ומסוכן, אבל אולי בדרך מאוד מעוותת והזויה, בשבילך זה איכשהו יכול לעבוד."