epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

ריפוי עם המלאך מיכאל - חיבור לנשמה

ריפוי עם המלאך מיכאל - חיבור לנשמה

שושנה דונאיה

הוצאת רב מכר

ת. כניסה לקטלוג: 04-03-2018

ת. עדכון אחרון: 05-02-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: עידן חדש, הדרכה

ספר זה מיועד לך, אם אתה רוצה להבין ולהכיר את מקור הכוח שלך שהיא הנשמה שלך ולהתחבר אליה. בדרך זו תרפא את עצמך, את מערכות היחסים שלך ותבין את משמעותם של החיים.
האם אתה מתמודד עם אתגרים בריאותיים, קשיים כלכליים או במערכות יחסים?
ספר זה מביא עמו כלים מעשיים ואנרגטיים, תובנות ודרכי עשייה, שנרכשו במשך כ25 שנה, שיאפשרו לך לפרוץ את הקירות ששנים חשבת שלא תוכל, ולהכניס אור גדול לחייך, לגופך, לנפשך ולנשמתך.
בתהליך הריפוי, אנו משחררים פחדים וכעסים והתובנות מתבהרות. כתוצאה מכך, אנו חווים עלייה בתדר, המאפשרת לנו להתמזג עם האנרגיה הנשמתית שלנו ולהביא ריפוי לתוך החיים שלנו.

כיצד נעשה הריפוי?

הגוף והנפש שלנו הם חלק ממערכת אנרגטית, רוחנית, שלמה וגדולה. כאשר אנו חווים אירועים כואבים, פחדים, כעסים, התמודדויות שגוזלות מאיתנו הרבה אנרגיה, המערכת יוצאת מאיזון. כתוצאה מכך, אנו חשים כל פעם פחות ופחות יכולים, אנו מאבדים חלקי נשמה. אירועים אלו יוצרים חסימות בגוף, עייפות פיזית ורגשית, הביטחון העצמי נחלש, מחלות, כאבים.
כל אותם אירועים שחווינו הם שיעורים וטמון בהם מסר של תובנה עמוקה. כשאנו מבינים אותה, מגיע המקום של הצמיחה האישית.

שושנה דונאיה היא מורה רוחנית, מובילה בתחום התקשור והריפוי האנרגטי, פיתחה שיטות טיפוליות ייחודיות לאבחון ושחרור של חסימות עתיקות. לימדה עשרות אלפי תלמידים. היא פירסמה שלושה ספרים על מודעות וריפוי. חלק מיעודה הוא ריפוי ופתיחת ערוצים אנרגטיים ברחבי העולם. היא מעבירה ידע רב לכלל – תמיכה להולכים בדרך הרוחנית.

"תהליך ה'חיבור לנשמה' הביא ריפוי עמוק ומוחלט לדברים ששכנו עמוק בפנים והמשיכו לנהל אותי. התהליך הוא פרקטי וחיוני וממש מקנה כלים מעשיים לשמירה על איזון. אני חשה שמאה טון ירדו ממני...וזה נותן את אותותיו בכל תחום – בזוגיות, באימהות, בקשר עם הוריי, באנרגיה ליצור ולעבוד...תבורכי!" אורית.