epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מלוכלך כמוני

(דירוג אחד)

מלוכלך כמוני

ג'יין דיימונד

ונוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 17-08-2021

ת. עדכון אחרון: 13-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

הנה מה שאתם צריכים לדעת על ג'סי מייס:הוא כוכב רוק לוהט. הוא מטאור בשמי עולם המוזיקה. הוא שובר לבבות. דופק וזורק.
לא ממש הטיפוס שבחורה כמו קייטי בלום תתאהב בו.
אחרי הכול, החיים שלה סוף־סוף רגועים, והלב שלה כבר לא שבור כמו שהיה לפני שנתיים.
כל מה שהיא צריכה לעשות זה להצטלם לקליפ החדש שלו ולהתמזמז איתו מול המצלמות. קלי קלות, נכון?
קייטי מנסה להישאר בשליטה, אבל כשג'סי נוגע בה, ניצוצות עפים. סצנת הסקס אומנם מזויפת, אבל הכימיה ביניהם אמיתית, ובתוך זמן קצר הקליפ הלוהט כובש את המצעדים.
זה גם השלב שבו ג'סי מציע לה להעמיד פנים שהיא חברתו למשך שישה שבועות, בזמן שהוא מקדם את האלבום החדש שלו. כסף קל, אפס מחויבות רגשית.
אבל מה יקרה כשקייטי תגלה שהעמדת הפנים קשה יותר משחשבה? ומה אם אותה התאהבות מזויפת תהפוך לאט־לאט למציאות?

מלוכלך כמוני הוא הספר הראשון בסדרה "משחקים מלוכלכים". כל ספר בסדרה מביא את סיפורו של זוג אחר.

סקירות

01/04/2024

כבר כמה חודשים שהספר יושב בספרייה הדיגיטלית שלי, וואלה אין לי מושג למה לא התחלתי אותו מקודם יותר. קייטי היא אישה חזקה ומצחיקה שלא שמה זין על כלום, אבל במשך כל הספר היא ממשיכה להזכיר את אותו יום נורא שקרה לה והיא תוקעה על זה ממש, שזה קצת מעצבן. ג'סי הוא חתיך הורס, מפורסם וחרמן בטירוף אבל גם הוא תקוע על כמה דברים שאני לא אציין כדי שלא יהיה ספוילר. הכימיה בין השניים פסיכופתית, כן הם יוצאים פה ושם סתומים, וכן זה מצחיק ברמות וגורם לגלגולי עיניים בכמויות. הכתיבה של ג'יין זורמת וקלילה, לוהטת ומדהימה. מסוג הכתיבה שיגרום לכם לרצות להמשיך לקרוא עוד ועוד. ההתערבות שלהם דיי מפגרת אבל בסדר. כבר מההתחלה רואים יש ביניהם ניצוצות אבל גם תשוקה ועם התשוקה באה הקנאה והרכושנות, מה שמטריף ברמות, וגורם לסמאט להיות לוהט מאוד. ואם כבר מדברים על הסמאט יש שם יחסית הרבה קטעים חלקם מפורטים ממש וחלקם פחות. בנוסף, אני בדרך כלל לא קוראת ספרים שהם סלואו ברן, כאילו נשיקה כבר היה מההתחלה אבל לוקח להם המון פרקים עד שבאמת מתחיל לקרות משהו עם התשוקה שלהם. אבל הוא פשוט היה ממש טוב וזורם שאפילו לא הרגשתי שהוא סלואו ברן. עכשיו בואו רגע נדבר על הסוף? כאילו מה זה היה הדבר הזה?! אני עוד שנייה בכיתי ומי שמכיר אותי יודע שאני לא בוכה מספרים, אז אם הגעתי למצב שכמעט בכיתי זה אומר הכול על הספר הזה. בקיצור, ממליצה מאוד לקרוא. האם אקרא שוב? כנראה שכן. האם אמליץ עליו? תלוי למי, כי לא כולם יתחברו.

הצג עוד...