epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

ההפך המושלם

ההפך המושלם

קתרין נולן

ונוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 11-05-2022

ת. עדכון אחרון: 31-05-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

זה היה אמור להיות לילה אחד...רוקסי קווין, היפהפייה המקועקעת, חשבה שלעולם לא תראה שוב את אדוארד קוואנדיש השלישי. המלונאי הבריטי העשיר שדפק על דלת מכון הקעקועים שלה בניו יורק היה קצת שיכור, ובעיקר שבור לב. הוא גם היה מאוד־מאוד מקסים.
אבל אין לה זמן לרדוף אחרי לובש החליפות הלוהט. לא כשהעסק שלה כושל. לא כשהעובדים שלה סומכים עליה.
אחרי חיים שלמים שבהם היה לכוד בניסיון להרשים את הוריו, המפגש של אדוארד עם רוקסי הוא טעימה מתחושת חופש שמעולם לא חווה. אבל זה לא מה שהוא מחפש. הוא צריך למצוא את האישה המתאימה כדי לעמוד בתנאי קרן הנאמנות שלו לפני שיפסיד הכל. רוקסי, עם הגרביונים הקרועים, הפירסינג והקעקועים המפוארים, היא בהחלט לא אישה מהסוג הזה.
כשדרכיהם מצטלבות שוב בתוכנית החונכות של הבית הספר לעסקים, אדוארד ורוקסי מוצאים את עצמם במצב מאתגר. הם חייבים להישאר מקצועיים לחלוטין. ממוקדים. ובהחלט לא למצוא את עצמם לבד בסמטה אפלה אחרי שרקדו יחד כל הלילה.
וזה לא עניין פשוט.
כי גם אם נדמה שאין ביניהם מכנה משותף, הם עומדים לגלות שלפעמים כל מה שצריך זה למצוא את האדם שירעיד את עולמך ויטלטל את היסודות היציבים של חייך לפני שתוכל לבנות אותם מחדש, חזקים מתמיד.
"ההפך המושלם" הוא רומן רומנטי לוהט ומצחיק שלוקח את הקוראים והקוראות למסע בין עולמה המחוספס של רוקסי לבין עולמו המפואר והעשיר של אדוארד. הוא גם ההוכחה הניצחת שלאהבה אין כללים ושהפכים מנוגדים הם לעיתים מה שהופך את החיים לשלמים.