epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

כוכבים מעל קאסל היל

כוכבים מעל קאסל היל

סמנתה יאנג מאנגלית מונה גודאר

כנרת, זמורה ביתן

ת. כניסה לקטלוג: 30-01-2018

ת. עדכון אחרון: 30-01-2018

להשיג בחנויות הבאות:

כשג'וס מתבקשת לכתוב סיפור על הדרך שבה חייה יכלו להתגלגל אילו רגע מכונֵן לא היה מתרחש, היא חושבת על היום שבו הכירה את בריידן ואת אלי קרמייקל. אילו מעולם לא פגשה אותם, כיצד היו נראים חייה היום? 
ג'וס מאמינה שלא משנה לאן חייה היו מובילים אותה, באופן בלתי נמנע היא היתה מוצאת את עצמה בין זרועותיו של בריידן. אבל מה היה קורה אילו פגשה אותו בגיל שלושים ולא עשרים ושתיים? האם אכן היתה בוחרת לסכן את לבה? ונגיד שהיתה גדולה וחכמה יותר ומוכנה להתאהב עד כלות, מה אם בינתיים בריידן חווה יותר מדי דברים מכדי שיסכים להסתכן כדי להציל אותה? האם הזמן יהיה בעוכריהם... או שמא שתי נשמות שנועדו זו לזו יתחברו זו לזו בכל מציאות שהיא?

כוכבים מעל קאסל היל הוא רומן של מציאות אלטרנטיבית מאת מחברת סדרת "האהבות", שכבשה את לבבות הקוראים בכל רחבי העולם. ג'וס ובריידן חוזרים אלינו עם אגדה מלאת רגש, להט וסקס.

סמנתה יאנג, ילידת סקוטלנד, היא מחברת סדרת האהבות הרומנטית הפופולרית רבת-המכר של הניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל ויו-אס-איי טודיי. בסדרה ראו אור בין השאר הספרים "אהבה ברחוב דבלין", "אהבה בדרך לונדון", "אהבה בסמטת ג'מייקה", "אהבה בכיכר אינדיה" ו"אהבה ברחוב סקוטלנד".