epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אהבה בדרך קינג

אהבה בדרך קינג

סמנתה יאנג מאנגלית מונה גודאר

כנרת, זמורה ביתן

ת. כניסה לקטלוג: 26-07-2018

ת. עדכון אחרון: 26-07-2018

להשיג בחנויות הבאות:

כשהוא לא עובד במועדון, קרייג לנגהאן מטפל באמו ובאחיותיו הקטנות. אז בכל הנוגע לנשים, כל מה שהוא רוצה זה רק לעשות חיים. אבל כשריין אלכסנדר נכנסת אל חייו, אין לו כל דרך להתכחש לכך שהאישה הזאת שווה יותר מליל אהבה אחד...הדבר שריין מתחרטת עליו כל חייה הוא שלפני שנים עזבה את אחותה דארסי לבד עם דודתם המתעללת. אז כשהחבר של דארסי משפיל אותה בדרך אכזרית, האינסטינקט המגונן של ריין נכנס לפעולה. היא עוקבת אחריו למועדון כדי לנקום בו, אלא ששם היא פוגשת את קרייג - בן הזוג המושלם עבורה.
הכימיה בין ריין וקרייג מחשמלת, אבל ריין רוצה נקמה, והיא מסרבת להניח להתאהבות הזאת להסיט אותה מדרכה. ככל שהקשר מתלהט, עליה לקבל החלטה שוברת לב ולבחור בין התמסרות לגבר החלומות שלה לבין הצבת את אושרה של אחותה בראש סדר העדיפויות שלה.
אהבה בדרך קינג נמנה על סדרת רבי־המכר האהובים מאת סמנתה יאנג. קדמו לו בסדרה: אהבה ברחוב דבלין, אהבה בדרך לונדון, אהבה בכיכר אינדיה, אהבה בסמטת ג'מייקה ואהבה בדרך סקוטלנד.
סמנתה יאנג היא סופרת סקוטית בת 32, בוגרת אוניברסיטת אדינבורו. "אהבה ברחוב דבלין", ספרה הראשון למבוגרים, היה לרב מכר מיידי, ומאז פרסומו הפך לסדרת ספרים מצליחה עטורת פרסים ושבחים.