epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

זרה בטנג'יר

זרה בטנג'יר

כריסטין מנגן

מטר

ת. כניסה לקטלוג: 23-11-2018

ת. עדכון אחרון: 23-11-2018

להשיג בחנויות הבאות:

"אם אהבתם את הנערה על הרכבת, אין ספק שתאהבו את זרה בטנג'יר". הניו יורקר

כשאליס שיפְּלי עברה לגור עם בעלה הטרי בטנג'יר, האדם האחרון שציפתה לראות היה לוסי מייסוֹן. אחרי התאונה שהתרחשה באוניברסיטת בנינגטון, שתי החברות – שפעם גרו יחד במעונות והיו צמד בלתי נפרד – לא דיברו זו עם זו במשך יותר משנה. ובכל זאת, לוסי הגיעה וניסתה לתקן את המעוות ולהשיב את היחסים לקדמותם. אולי אליס צריכה דווקא לשמוח. היא לא הסתגלה לחיים במרוקו, ופחדה מדי לצאת אל השווקים ההומים ואל החום המכביד. לוסי – שתמיד היתה אמיצה ועצמאית – עוזרת לאליס להגיח מדירתה ולתור את הארץ.
אבל עד מהרה משתלטת על אליס תחושה מוכרת, היא מרגישה שלוסי שולטת בה ולוחצת עליה עד מחנק. ואז בעלה של אליס, ג'ון, נעלם, ואליס מתחילה להטיל ספק בכל מה שקורה סביבה: ביחסיה עם חברתה המסתורית, בהחלטתה לבוא לטנג'יר מלכתחילה ובמצבה הנפשי שלה עצמה.
זרה בטנג'יר הוא ספר מדויק וחודר, רומן ביכורים שזור להפליא, רווי קסם ודימויים אקזוטיים, מלא פרטים מדויקים וכתיבה משובחת. רומן שיותיר את קוראיו קצרי נשימה.
כריסטין מנגן בוגרת קולג' דבלין והחוג לכתיבה יוצרת של אוניברסיטת דרום-מיין, היא מומחית לספרות אנגלית-גותית. זרה בטנג'יר הוא הרומן הראשון שלה.
הזכויות על הספר נרכשו בידי חברת ההפקה של ג'ורג' קלוני לקראת הפקת סרט בכיכובה של סקרלט ג'והנסון.

"ספר כיפי ומלא מסתורין". ג'ניפר איגן
"מצמרר עד כמה השקרים, התככים והצביעות עטופים במעטה מנומס. ספר חדור אֵימה, התחושה מבשרת הרעות פשוט נוטפת מכל עמוד". וושינגטון פוסט
"סיפור אפל על אהבה מעוותת". NPR
"מותחן שמתבשל על אש קטנה, שעוסק בבגידה בטנג'יר שטופת השמש בשנות החמישים... מתח עוצר נשימה". מגזין AARP
"אחד מספרי הביכורים המבטיחים של השנה". אנטרטיינמנט ויקלי

"כאילו דונה טארט, ג'יליאן פלין ופטרישיה הייסמית חברו יחדיו לכתיבת תסריט שיבוים בידי היצ'קוק... מלא מתח ואווירה". ג'ויס קרול אוטס
"אם אהבתם את הכישרון של מר ריפלי, תשתוללו מהתלהבות מהמותחן ההדוק הזה... פשוט נפלא". ניילון
"אווירה שופעת, מאיימת, רומנטית ומותחת". ניו יורק טיימס