epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

פופולרי

פופולרי

מיטש פרינסטיין

מטר הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 21-04-2019

ת. עדכון אחרון: 17-04-2019

להשיג בחנויות הבאות:

לא משנה בני כמה אתם, יש סיכויים טובים שהמילה "פופולריות" מחזירה אתכם מיד לגיל ההתבגרות ולההיררכיה החברתית של התיכון, מי מבני כיתתנו היה פופולרי, מי דחוי והיכן אנחנו היינו ממוקמים במדרג החברתי. אותם רגשות עזים שהיו קשורים למעמדינו אז, משפיעים באופן מובהק על רמת האושר וההצלחה שלנו היום. כיצד הפופולריות שלנו בבית הספר השפיעה על כמה כסף אנו מרוויחים, מי בני הזוג שלנו, ועד כמה אנו מאושרים?
האם אנו יכולים והאם כדאי להשפיע על הפופולריות של ילדינו?
כיצד אנו יכולים היום, בבגרותינו, לפרוץ את דפוסי הפופולריות, לנצח את מלך ומלכת הכיתה, ולהפוך לאנשים מצליחים ומאושרים יותר?

בספרו פופולרי, בוחן הפרופ' לפסיכולוגיה מיטש פרינסטיין מדוע משחקת הפופולריות תפקיד מהותי כל כך בהתפתחותנו וכיצד ממשיכה אותה דינמיקה מימי נעורינו להתבטא בכל מפגש חברתי או עסקי, ובדרך שבה אנו בוחרים לגדל את ילדינו. הפופולריות משפיעה גם על בריאותינו, תוחלת החיים, ואפילו על מבנה הדנ"א שלנו. מחקרים מצביעים על כך שיותר מרמת האינטליגנציה ומהרקע המשפחתי, דווקא רמת הפופולריות שלנו בשנותינו הראשונות מנבאת עד כמה נצליח ונהיה מאושרים כמבוגרים. אבל לא תמיד אותם אנשים שאנחנו נוהגים לחשוב לפופולריים הם גם המצליחים ביותר, מהסיבה הפשוטה שיש יותר מסוג אחד של פופולריות – ורבים מאיתנו עדיין משתוקקים לפופולריות מהסוג הלא נכון – זו שעוסקת בכוח ולא ביצירת אהדה.
פופולרי מסתמך על המחקרים העדכניים ביותר בפסיכולוגיה ובמדעי המוח כדי לסייע לנו לקבל את ההחלטות הנבונות ביותר עבורנו ועבור ילדינו. בעולם של רשתות חברתיות הדוחף אותנו לרדוף אחר כוח ומעמד, פרינשטיין מעניק עצות לכל אחד שרוצה לנווט את דרכו בעולם שבו הפופולריות הפכה מורכבת יותר מאי-פעם, לבנות לעצמו מעמד ולנהל מערכות יחסים משמעותיות, מוצלחות ומספקות.
מיטש פרינסטיין הוא פרופסור לפסיכולוגיה ומנהל המחלקה לפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'אפל היל. מחקריו סוקרו בהרחבה בעיתונים ובמגזינים המובילים בארה"ב וביניהם הניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל, לוס אנג'לס טיימס, ב- CNN, ב- US News World Report, במגזין "טיים", "ניוזוויק ", וברויטרס.