epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אובססיה אפלה

אובססיה אפלה

דניאל לורי

לבבות

ת. כניסה לקטלוג: 30-03-2022

ת. עדכון אחרון: 30-03-2022

להשיג בחנויות הבאות:

מגדת עתידות אמרה פעם למילה שהיא תמצא גבר שיעצור את נשימתה, אבל היא לא אמרה לה שזה יקרה בזמן שמילה נמלטת על נפשה.מילה מאז ועד היום עושה את מה שמצפים ממנה. היא יוצאת רק עם נערי קולג' עם רקע למופת ולא שואלת שאלות. לא על ההיעדרויות של אביה ולא על סירובו לתת לה לבקר בארץ הולדתה – רוסיה.
כשהיא מרגישה חנוקה ובלי תשובות, מילה עושה את מה שתמיד רצתה לעשות.
היא עולה על מטוס למוסקבה.
היא מעולם לא ציפתה להתאהב בגבר במסע הזה. גבר בעל עושר בלתי מוסבר, קעקועים על הידיים וסודות בעיניים. מהר מאוד הליטוף שלו הופך לאחיזה גסה שמטביעה את צעקותיה. אבל נקמה היא מנה שמוטב להגיש קרה. למרבה הצער, החורף הרוסי הוא החורף הקר מכול, ומילה מגלה שהדרך היחידה להימלט ללא פגע, היא לעשות את הבלתי אפשרי ולהפשיר את ליבו של השובה שלה.

ביקורות:
• "הספר כתוב בקצב מושלם, אובססיה אפלה הוא פנינה מכל הבחינות. התאהבתי במילה וברונאן כבר מההתחלה. בלעתי בשקיקה כל מילה פואטית מההתחלה ועד לסוף, ואז התחלתי לקרוא את הכול מהתחלה." – שרמיין פולס, מחברת רבי מכר של USA Today.
• "הדינמיקה ביניהם מטורפת, והשניים האלה הם אחד מהזוגות המובילים שלי." – בי, מבקרת אתר Goodreads.
• "בספר הזה היה הכול. מתח מיני, קצב מהיר והרבה תפניות. קראתי אותו בשקיקה מההתחלה ועד לסוף. דניאל בהחלט התעלתה על עצמה בסיפור של מילה ורונאן." – לאנה, רומנטיקה של נערה רעה.
• "התאהבתי בסגנון הכתיבה של דניאל, בדמויות ובסיפורים שלה, עד שאני יכולה להגיד בביטחון מלא שהיא אחת מהכותבות המוכשרות ביותר שקראתי." – ג'סיקה, בלוג הספרים Chatterbooks.
• "אין דבר אחד שלא אהבתי ברונאן – כל נטייה מרושעת ותכונה רעילה. הקנאה שלו, הרכושנות שלו, השתלטנות שלו, הפה המלוכלך שלו וההתנהגות המטורפת שלו, אבל מעל לכול, הפגיעות שהוא מראה לבחורה שלו היא שחותמת את העסקה עבורי." – יסמין, מבקרת Goodreads.
• "הספר הזה הוא הישועה של השנה המטורפת הזו. לדניאל יש סגנון כתיבה קסום כל כך שהיא שובה אותך מההתחלה ולא עוזבת עד למילה האחרונה." - סילבר, מבקרת Goodreads.
• "פשוט מבריק. אני מאוהבת בסדרה הזו ובמאפיונרים שבה, ואני מודה לדניאל לורי על כך." – מאלן, מבקרת Goodreads.