epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

איך מלחינים מוזיקה למשחקים

איך מלחינים מוזיקה למשחקים

דניאל יחזקאלי

ePublish הוצאת ספרים אלקטרונית

ת. כניסה לקטלוג: 08-12-2020

ת. עדכון אחרון: 11-11-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: עיון

מדיום משחקי הוידאו הוא יחיד מסוגו בעולם המולטימדיה. האינטראקטיביות שלו ויכולתו לספר סיפורים בעלי משמעות יוצרות חיבור עמוק, אשר ממשיך ללוות שחקנים, שנים ועשורים קדימה. מדובר במדיום מורכב המתפתח כל העת; המכיל בתוכו עיצוב ויזואלי, אנימציה, שורות קוד, תסריטים, עיצובי שלב, עיצובי מכניקות ועוד. בהתאם לכך, מלאכת המלחין מורכבת גם היא.

איך מלחינים פסקול שמלווה את החלטות השחקן בכל רגע נתון? איך גורמים לשחקן להרגיש שהמוזיקה הולחנה במיוחד עבורו? מה מייחד מוזיקה למשחקים ממוזיקה למדיום אחר? איך משתלבים בתעשיית המשחקים? במענה על שאלות אלו, ועוד רבות אחרות, נעמיק בספר.

'איך מלחינים מוזיקה למשחקים' הוא הספר הראשון בעברית ללמד את רזי המקצוע בהלחנה למשחקים. בנוסף לכך, הוא גם הראשון בספרות העולמית לדון באופייה ובעתידה של מוזיקה בסביבה של מציאות מדומה ומציאות רבודה (VR/AR). הספר מכיל ידע, רב הכולל: מבוא לעולם המוזיקה במשחקים, טכניקות בסיסיות ומתקדמות בהלחנה למשחקים, סקירה של שמע בסביבת מציאות מדומה ומציאות רבודה, היכרות עם העולם העסקי של התחום, מקרי בוחן ספציפיים של פסקולים יוצאי דופן ועוד. בנוסף, מכיל הספר ראיונות שנערכו עם מלחינים מוכרים בתעשייה העולמית: ינון צור, אריאל מן, אלון קפלן, ארנולד נסיס, וחגי דוידוף; אשר מעניקים לקוראים נקודת מבט ייחודית על המקצוע.

דניאל יחזקאלי הוא מנהל תחום השמע והמלחין הראשי של אולפן המשחקים האמריקאי "Amstad Digital", ומרצה בבית הספר למוזיקה "רימון". הוא נמצא בחזית העשייה הטכנולוגית בשימוש במוזיקה אדפטיבית בסביבה של שמע תלת מימדי.